d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dexter Season 7
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 12 2012 06:24am
Quote (Rocko @ Oct 12 2012 02:36pm)
tottakai. suomennan myös ajankuluksi eräällä tunnetulla subisivulla...


millon tulee tokan jakson subit? :fume:
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 06:25am
EMpä ooo Dexterii kahellu ku jtn random jaksoi sieltä täältä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 06:28am
oon kattonu jo 2 jaksoo tokast seasonist

Quote (UGsamu @ Oct 12 2012 12:24pm)
millon tulee tokan jakson subit? :fume:


opettele englantii + maksaan velat

This post was edited by EasyCoolWin on Oct 12 2012 06:28am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 06:31am
Quote (UGsamu @ 12 Oct 2012 15:24)
millon tulee tokan jakson subit? :fume:


oishan ne jo tossa valmiina... 14 pv tulloo :)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 12 2012 06:34am
tulin spoilaa :DDD dexter on sarja-murhaaja :D ja tappaja :D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 06:35am
Quote (MukavaSamu @ Oct 12 2012 12:34pm)
tulin spoilaa :DDD dexter on sarja-murhaaja :D ja tappaja :D


joo ja jää kiinni siskollensa kutos kauden lopussa, 7 kauden alussa sen sisko alkaa vahtiin sitä. yks tyyppi asemalta tietää sen salaisuuden (se joka suunnittelee peliä missä voi pelata sarjamurhaajalla) . 2 jaksossa dexter alkaa pelotteleen sitä mm. ''huumaa'' sen ja vie sen johki random paikkaan.. Dexter saa myös tietää että sarjamurhaamisen himoon ei ole parannusta!

This post was edited by EasyCoolWin on Oct 12 2012 06:37am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 06:36am
Quote (EasyCoolWin @ 12 Oct 2012 15:35)
joo ja jää kiinni siskollensa kutos kauden lopussa, 7 kauden alussa sen sisko alkaa vahtiin sitä.


tää oli jo aika low...
MUTTA toisaalta ne, jotka ei vielä ole kattonu näin pitkälle tuskin edes vilkasee tätä ketjua (that is if they are smart...).
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 13 2012 07:54pm
katoin just oz s05 :P

nyt vois kattoo näit muitki ohojelmia seuraavaks
Oct 13 2012 08:29pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 13 2012 09:28pm
MIKÄS VITTU TÄLLÄNE DEKSTERI O?....TOYOTA COROLLA DX O AINOO DEXTERI MINKÄ MÄ TIIÄN :E
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll