d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ootteko Koskaan Saanu Turpaan?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 11 2012 07:07am
Quote (Rzi @ 11 Oct 2012 16:05)
aina voi lähtee pois

ja saada litran lasituoppi takaraivoon BOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 11 2012 07:07am
on mua kerran kasvoihin lyöty ei tullu ees mustelmaa. itse en tee väkivaltaa edes takasin
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 11 2012 07:09am
Quote (MukavaSamu @ 11 Oct 2012 16:07)
on mua kerran kasvoihin lyöty ei tullu ees mustelmaa. itse en tee väkivaltaa edes takasin

et kai suuttunu ku läpsin pippelillä sua naamaan? :(
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 11 2012 07:09am
Quote (Napi @ 11 Oct 2012 16:07)
ja saada litran lasituoppi takaraivoon BOOOOOOOOOOOOOOOOOM


älä käännä selkää ja väistä

Quote (Napi @ 11 Oct 2012 16:07)
ja saada litran lasituoppi takaraivoon BOOOOOOOOOOOOOOOOOM


nii ja sen lässytyksen voi jättää väliin ni ei nii helposti tuu tuoppia takaraivoon

This post was edited by Rzi on Oct 11 2012 07:10am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 11 2012 07:10am
Quote (Rzi @ 11 Oct 2012 16:05)
aina voi lähtee pois

Quote (Rzi @ 11 Oct 2012 16:09)
älä käännä selkää ja väistä

alan niiku kännissä kävellä takaperin? :D käy vielä huonommi ku saada lasituopista
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 11 2012 07:12am
Quote (Rzi @ 11 Oct 2012 16:09)
älä käännä selkää ja väistä
nii ja sen lässytyksen voi jättää väliin ni ei nii helposti tuu tuoppia takaraivoon

sano se sille ketä mättää lasituopilla.. humalaisen kanssa väittelystä ei tule yhtää mitää
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 11 2012 07:13am
Quote (Napi @ 11 Oct 2012 16:12)
sano se sille ketä mättää lasituopilla.. humalaisen kanssa väittelystä ei tule yhtää mitää


onko pakko alotata väittely?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 11 2012 07:13am
Ruipeloille vinkki, sitteku alkaa näyttää pahalta ni kannattaa lopettaa vittuilu.

Varmaa ois iteltäkin muutamat luukappaleet murtunu jos en koskaa tajuis lopettaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 11 2012 07:13am
Quote (Rzi @ 11 Oct 2012 16:13)
onko pakko alotata väittely?

tommosia baarinujakoita syttyy jostain kaljan pohjista, jotka on seissy siel baarissa kuus tuntia... ollaan suomessa u know?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 11 2012 07:15am
Quote (Napi @ 11 Oct 2012 16:13)
tommosia baarinujakoita syttyy jostain kaljan pohjista, jotka on seissy siel baarissa kuus tuntia... ollaan suomessa u know?


no joo :rofl: siks välttelenki noita tilanteita parhaan mukaan jos huomaan ku ei oikee kiinnosta kännissä toilailu ja tappeleminen
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll