Quote (do_NaUKI @ 10 Oct 2012 20:30)
sä varmaa lämmität kaljan ja jäätelönki
taskulämmin kalja nyt on täysin normaalia juotavaa.
käsketkö niitä snägärimummojakin antamaan sen lihiksen kylmänä suoraan kaapista?
ps: jos et vielä tajunnut niin se jäätelö sulaa aiCas nopeaan jos sitä lämmittää...

:D
