d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyppy 36 Km
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 9 2012 10:55am
Quote (Elmeri @ 9 Oct 2012 19:51)
Sää takia ilmeisesti sitä siirretään?


ju.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 9 2012 10:56am
Quote (Elmeri @ Oct 9 2012 05:51pm)
Sää takia ilmeisesti sitä siirretään?


Dr. Watson?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 9 2012 11:09am
mitä tos tapahtuu? alottaako noi nyt vai ? olin poissa hetken
E: ja nee vaa valmistelee.

This post was edited by MukavaSamu on Oct 9 2012 11:27am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 9 2012 11:31am
Quote (A2K @ 9 Oct 2012 19:43)
Joo. Tollane 20minsaa vapaata pudotusta. Varmaa mahtava tunne. Siinähä kerkeis suomalainen mies tehä jo paljonki.

itsehän vääntäisit paskat ja vetäisin handuun b)
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 9 2012 11:33am
kohta hyppää, 3 min aikaa lähetykseen
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 9 2012 11:34am
Quote (BloodStream @ 9 Oct 2012 20:33)
kohta hyppää, 3 min aikaa lähetykseen


Ai sitäkö tuo laskuri tarkottiki
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 9 2012 11:38am
Quote (Napi @ 9 Oct 2012 20:31)
itsehän vääntäisit paskat ja vetäisin handuun b)


Kassit vaa lepattas tuules. B)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 9 2012 11:42am
no ei vittu jotai megatuulia tuli jotka pasko pallon(kai) ja toi lopetettiin :(((

arvatenkin

This post was edited by MukavaSamu on Oct 9 2012 11:42am
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 9 2012 11:42am
jep, nyt ne vittu lopetti stna
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 9 2012 11:48am
vitun amatöörit
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll