d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Selvitys Opintojen Edistymisestä
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Oct 12 2012 03:51am
Kannattais vissiin suorittaa niitä kursseja...
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 05:53am
Quote (kerpele @ 12 Oct 2012 12:51)
Kannattais vissiin suorittaa niitä kursseja...


näinkö se homma toimiikin?

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 12 2012 06:10am
Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 14:53)
näinkö se homma toimiikin?

https://dl.dropbox.com/u/9718107/sweet-jesus.gif

alatko sä nyt pakottaa gifejä ? -_-
tää on foorumi eikä imageboard. gtfo
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 06:15am
Quote (Napi @ 12 Oct 2012 15:10)
tää on foorumi eikä imageboard. gtfo


auts! päätit sitten itkupotkuraivarit vetää näin mitättömästä asiasta?

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 12 2012 07:04am
Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 15:15)
auts! päätit sitten itkupotkuraivarit vetää näin mitättömästä asiasta?

http://i.imgur.com/feM8m.gif

gtfo = itkupotkuraivari ? :D juuh elikkäs
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 12 2012 07:54am
Quote (Napi @ 12 Oct 2012 16:04)
gtfo = itkupotkuraivari ? :D juuh elikkäs


>2012
>välittää muiden mielipiteistä internetissä
>Työelämään tutustuminen

This post was edited by kyny91 on Oct 12 2012 07:54am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 12 2012 07:56am
Quote (kyny91 @ 12 Oct 2012 16:54)
>2012
>välittää muiden mielipiteistä internetissä
>Työelämään tutustuminen


dafuq?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 08:01am
Quote (Rupsu @ 12 Oct 2012 16:56)
dafuq?


selkeetä lautajonneilua.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 12 2012 08:04am
Suosittelen omantunnon ohitusleikkausta.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 12 2012 08:07am
Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 17:01)
selkeetä lautajonneilua.


Voitsä tulkkaa, mä en tajunnu mitää. :S
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll