Quote (soppamies @ 7 Oct 2012 23:19)
Wryy rupsu " sielt " "stadIst ulvoo " vittu mite täl puvemimel voi kommentoija tokse post xd
E: homo paskaa ku ei voi kopsaa ja sit ddit ni pitää vitu mon tekstii kirjittaa xdd
Nyt ei saanu oikee selvää.
... Tosin oon Ateenassa, hajotkaa talveen 8DDDDD. Tee: stadin kingi