☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Hitto Mikä > Keli
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 585
Replies: 19
Track Topic
Gastly
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold
:
68.99
Warn: 10%
#11
Oct 7 2012 05:08am
iha kaunis, syksyne kelihä tuol o
Quote (OjjiLol @ Oct 7 2012 01:55pm)
http://i.imgur.com/dvAvoh.jpg
tämmöstä kelii täällä, vesi tostaki viel noussu, toi rengas on lähteny virran mukana
haahaha kandeeks elää periferias
Pomppeli
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold
:
89.48
Warn: 10%
#12
Oct 7 2012 05:14am
Quote (MukavaSamu @ Oct 7 2012 12:43pm)
tuliko yllätyksenä, että syksyllä voi olla paska keli? Ihan hyvä juttu et sataa tota vettä ni alkaa
psilocybiinisienet puskeen maasta.
oha niitä jo kuukauden ollu
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#13
Oct 7 2012 05:37am
asun hervannassa eli tääl on pilvistä
This post was edited by wani on Oct 7 2012 05:37am
Ehmed
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold
:
0.00
#14
Oct 7 2012 05:47am
Quote (wani @ Oct 7 2012 02:37pm)
asun hervannassa eli tääl on pilvistä
mun parvekkeelle paistaa aurinko. denatki onnistu seiskakerrokseen kiipeen räystästä pitki. kelasin heittää ne vittuu tost sikko jaksaa
Gastly
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold
:
68.99
Warn: 10%
#15
Oct 7 2012 05:55am
Quote (Ehmed @ Oct 7 2012 02:47pm)
mun parvekkeelle paistaa aurinko. denatki onnistu seiskakerrokseen kiipeen räystästä pitki. kelasin heittää ne vittuu tost sikko jaksaa
tsahaha hyvä herätä aamul ja huomaa et partsil löyhkää joku spurgu kiskomas valdemarii
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#16
Oct 7 2012 06:18am
aurinko paistelee.
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#17
Oct 7 2012 06:19am
Nätti on sää
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#18
Oct 10 2012 11:44am
joka päivä satanu viimeset 4kk
Rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
60.01
#19
Oct 10 2012 11:54am
+28, tänää oli vähä puolipilvistä jossai vaihees, mut onneks iltaan vähä selkeni.
BatGirl
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
0.53
#20
Oct 10 2012 01:00pm
Quote (soppamies @ Oct 7 2012 01:42pm)
Vettä ja rakeita tulee ihan solkena taivaalta : DDD
Ruottalaiset valittaa.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact