d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postaa Jos Kaverreiden Kassna Paskdfasfgayhsg > Juuh Okeihijj
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 6 2012 08:03am
Topic full of failure
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 6 2012 08:20am
Quote (MukavaSamu @ 6 Oct 2012 10:14)
parhaite rapula lähtee cheesepitsalla. tottakai kovin jätkä valitsee viel pannun ja on paskantamatta 2 viikkoo

Täytteet: Aurajuusto, Cheddar-juusto, Fetajuusto, Manchego-juusto, Mozzarellajuusto

mulla on heti ekana mieles..

ps oon täa kghaveril ja dohattu jogu 10 pack viro valq xD elämän egat hännit huhhuhhu gyl myt ojkswntaa vrääähöjögöh
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 6 2012 08:22am
vithu jopha vhäärä kuote ko nhiin khännis !!! EI VITTU RAKASTAN MU. ELÄMÄÄ. KÖYHÄT VITTUU T. GINGERIH
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 6 2012 08:25am
Quote (Napi @ 6 Oct 2012 17:22)
vithu jopha vhäärä kuote ko nhiin khännis !!! EI VITTU RAKASTAN MU. ELÄMÄÄ. KÖYHÄT VITTUU T. GINGERIH


SAF;:;F:S,.f;:ASF;:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 6 2012 08:26am
HEI HILJAA NY??
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 6 2012 06:44pm
Quote (Rocko @ Oct 6 2012 07:46am)
osaatko kertoa miten tämä homma toimii kun olen ihan uusi käyttäjä en tied'ä mistä sitä kepappia saa mutta kai joku autta entä mitä mieltä itse asiasta? :)


en khyl osaa auttaa ilma lisätietoi
itte oon sitä mielt et kylilt sai vitu mahti kebuu, tosi vähä tyyriisee hintaa
vajaa km matkaa vaik periferias asuuki
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll