d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Onko Peniksen Pituus Aivoista Pois?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 5 2012 09:52am
älykkyysosamäärärunkkaus o yhdistettävissä lähinnä aivan helvetin ärsyttäviin ihmisiin
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Oct 5 2012 10:40am
Quote (Pomppeli @ 5 Oct 2012 12:35)
Esim Kongon tasavallassa on maailman isoin peniksen keskimitta, mutta kongon tasavalta on myös samalla rankattu maailman huonoimmaksi ja epäonnistuneimmaksi maaksi, joten siellä tämä teoria
näyttäisi toimivan.


hyvä logiikka sulla, katsos kun kyseinen maa on ollut imperialismin raiskaama. Ei kulttuuri, sivistys eikä infrastruktuuri kehity hetkessä

Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 5 2012 10:43am
Quote (potaa @ Oct 5 2012 06:40pm)
hyvä logiikka sulla, katsos kun kyseinen maa on ollut imperialismin raiskaama. Ei kulttuuri, sivistys eikä infrastruktuuri kehity hetkessä



Suomi kehittyi sodan jälkeen hetkessä, koska suomalaisilla on pienet penikset. Kukaan ei voi evätä teoriaani.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 5 2012 10:56am
Quote (Pomppeli @ 5 Oct 2012 19:43)
Suomi kehittyi sodan jälkeen hetkessä, koska suomalaisilla on pienet penikset. Kukaan ei voi evätä teoriaani.


Quote (Rocko @ 5 Oct 2012 18:36)
meitsin lääninkairan mitoissa oleva suonikas peenor



Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 5 2012 10:58am
Quote (Pomppeli @ 5 Oct 2012 19:43)
Suomi kehittyi sodan jälkeen hetkessä, koska suomalaisilla on pienet penikset. Kukaan ei voi evätä teoriaani.

mites aasian maat? kiina ja pohjois-korea, vietnam yms ?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 5 2012 10:59am
Quote (Napi @ 5 Oct 2012 19:58)
mites aasian maat? kiina ja pohjois-korea, vietnam yms ?


Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Oct 5 2012 11:18am
tl:dr :)


en osaa sanoa.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 6 2012 09:41am
Quote (potaa @ 5 Oct 2012 19:40)
hyvä logiikka sulla, katsos kun kyseinen maa on ollut imperialismin raiskaama. Ei kulttuuri, sivistys eikä infrastruktuuri kehity hetkessä


Kun nyt ajattelee, niin Afrikassa ei keksitty yhen yhtä merkittävää keksintöä ennen kolonialismia. Eikä kyllä sen jälkeenkään.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 6 2012 09:49am
Quote (Rupsu @ Oct 6 2012 06:41pm)
Kun nyt ajattelee, niin Afrikassa ei keksitty yhen yhtä merkittävää keksintöä ennen kolonialismia. Eikä kyllä sen jälkeenkään.


no jaah - haya-kansa valmisti terästä ahjomellotuksella, nuubiassa käytetyt antibiootit, isorokkorokottautumista o hoidettu länsi-afrikassa kans iät ja ajat, ja jalustin taas keksittii sahelin alueen kunngaskunnissa itsenäisesti
voidaan kanssa pohtia sitä minkä tähen suomessa ei oo ollu minkäänlaista sivistystä enne ruotsalaisten aikoja, ja että minkä takia liki kaikki suomalaisen kulttuurin kehittäjät puhu ruotsia äidinkielenää 8D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 6 2012 10:00am
Quote (Rupsu @ 6 Oct 2012 18:41)
Kun nyt ajattelee, niin Afrikassa ei keksitty yhen yhtä merkittävää keksintöä ennen kolonialismia. Eikä kyllä sen jälkeenkään.

aids ?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll