Quote (soppamies @ 5 Oct 2012 07:00)
Sarkasmia ; D mut imo oikeest tekee pirun hyvää jälkee : ) koha himaa pääsen ni voin postaa pari kuvaa.

tos ny jtn, imo ei 50 -100e oo paha tollasest jälestä, hinta riippuu ihan siint tuleeeko värilline ja kui iso jne.
Lappeenrannassa asuu kyseine kaverini, kotonaa tekee. Häne harrastus tavallaa

jonku +1v tehny sillai suht aktiivisesti