Quote (Ehmed @ Oct 4 2012 07:18pm)
Lieköhän syy siinä että useimmat Electronit taitaa olla online-kortteja jotka pitää pystyä varmistamaan verkkoyhteyden avulla maksun suorittamiseksi? Enpä sit tiiä
e: juu näihä se on
Näin. Tuolta löytyy vieläkin paljon katvealueita missä ei edes kännykät kuulu mm. Kaikki yli 10m pitkät tunnelit.
Edit: suurempi vääryys on, että näistä vitun mini bistro kärryistä saa vain lapparia. Nimimerkillä junassa juuri.
This post was edited by ambid on Oct 4 2012 11:40am