d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ihmettelen Suuresti > Miksi
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 4 2012 11:35am
Quote (Ankeli @ 4 Oct 2012 19:49)
Lipunmyyjilt lähtis duunit alta ;s


JUNALIPUN VOI TULOSTAA NETISTÄKI NI EIKS SE SIT SITÄ TEE? :D
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Oct 4 2012 11:38am
Quote (Ehmed @ Oct 4 2012 07:18pm)
Lieköhän syy siinä että useimmat Electronit taitaa olla online-kortteja jotka pitää pystyä varmistamaan verkkoyhteyden avulla maksun suorittamiseksi? Enpä sit tiiä

e: juu näihä se on


Näin. Tuolta löytyy vieläkin paljon katvealueita missä ei edes kännykät kuulu mm. Kaikki yli 10m pitkät tunnelit.

Edit: suurempi vääryys on, että näistä vitun mini bistro kärryistä saa vain lapparia. Nimimerkillä junassa juuri.

This post was edited by ambid on Oct 4 2012 11:40am
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Oct 4 2012 11:41am
Quote (Ehmed @ Oct 4 2012 07:18pm)
Lieköhän syy siinä että useimmat Electronit taitaa olla online-kortteja jotka pitää pystyä varmistamaan verkkoyhteyden avulla maksun suorittamiseksi? Enpä sit tiiä

e: juu näihä se on


Näin. Tuolta löytyy vieläkin paljon katvealueita missä ei edes kännykät kuulu mm. Kaikki yli 10m pitkät tunnelit.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 4 2012 11:44am
Quote (ambid @ 4 Oct 2012 20:38)
Näin. Tuolta löytyy vieläkin paljon katvealueita missä ei edes kännykät kuulu mm. Kaikki yli 10m pitkät tunnelit.


Varmaa on joo siinä et vituttais porukkaa ravintola vaunussa ku 10min varmentais electron korttia.
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Oct 4 2012 11:48am
Höhö paska tuplapostaski vielä kun verkko pätkii koko ajan.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 4 2012 11:57am
Quote (ambid @ Oct 4 2012 08:38pm)
Näin. Tuolta löytyy vieläkin paljon katvealueita missä ei edes kännykät kuulu mm. Kaikki yli 10m pitkät tunnelit.

Edit: suurempi vääryys on, että näistä vitun mini bistro kärryistä saa vain lapparia. Nimimerkillä junassa juuri.


mitä vittuu sä teet junas
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 4 2012 12:02pm
Quote (Rocko @ Oct 4 2012 07:08pm)
kuinka köyhä pitää olla, ettei tilaa sitä lippua kännykkäänsä?


kuinka juntti tarvii olla, että suuri osa postatuista viesteistä käsittelee rahaa ja vielä väärällä tavalla :lol:
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 4 2012 12:06pm
Quote (BebebBurns @ 4 Oct 2012 21:02)
kuinka juntti tarvii olla, että suuri osa postatuista viesteistä käsittelee rahaa ja vielä väärällä tavalla  :lol:


kuinka tyhjä pää pitää olla, että ragee jossain netissä?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 4 2012 12:18pm
Quote (Rocko @ Oct 4 2012 08:06pm)
kuinka tyhjä pää pitää olla, että ragee jossain netissä?


mikäs saa moista tuumaamaan. miksi keskustelualustan muka pitäis vaikuttaa muutenkaan mihinkään, itse asiallahan on vain merkitystä.
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Oct 4 2012 12:55pm
Quote (SK7 @ Oct 4 2012 08:32pm)
Löytyy vr:ltä langaton verkko junasta ni varmaa onnistuis


Näin se vaa männöö, ei nääs ihan kokoajan skulaa tuo verkko. Toki voit hankkia debit-kortin jos haluut kaljas kortilla ostella :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll