Quote (Rocko @ 4 Oct 2012 20:09)
no nyt tulee sitä kuuluisaa legendaa taas! tarkista se lääkedosetti torstain osalta. sinne on varmaan jääny pari nappia...
:DDDDDDDDDD nykyään oot aika pahalla päällä ollu
Quote (do_NaUKI @ 4 Oct 2012 20:10)
pakkoko sitä peliä on pitää fullscreenillä? siks just iso että mahtuu useampia asioita näytölle samaan aikaan, esimerkiks firefox ja d3 menee helposti
eipä niitä tarvii samaan aikaan mihinkään
This post was edited by Rzi on Oct 4 2012 11:13am