d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Opera
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 12:29pm
JAA NO EI ENÄÄ MITÄÄ MEIKÄ ASENS VANHEMMA VERSIO NI ALKO TOIMIMAA....
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 2 2012 12:31pm
firefox > all
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Oct 2 2012 01:08pm


en käytä, mutta omista. ton näkönen sivu
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 01:11pm
Quote (Zoni @ 2 Oct 2012 22:08)
http://imageshack.us/a/img203/1950/operaab.png

en käytä, mutta omista. ton näkönen sivu


EN KÄSITÄ KYL MIKÄ VITTU TOS OLI ONKELMANA
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 2 2012 03:52pm
asenna ask toolbar
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 05:29pm
Quote (Rocko @ 3 Oct 2012 00:52)


EI ENÄÄ TARTTE KO POISTI KAIKKI OPERAA LIITTYVÄ PASKA POIS JA ASENSI PARII KERTAA UUSIKS NI TOIMI :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 2 2012 05:31pm
Quote (KUF @ 3 Oct 2012 02:29)
EI ENÄÄ TARTTE KO POISTI KAIKKI OPERAA LIITTYVÄ PASKA POIS JA ASENSI PARII KERTAA UUSIKS NI TOIMI :)


oisit samantien asentanu kunnon selaimen
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 05:34pm
Quote (Rzi @ 3 Oct 2012 02:31)
oisit samantien asentanu kunnon selaimen


SELLASTA OLEKKAA
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 2 2012 05:37pm
Quote (KUF @ 3 Oct 2012 02:34)
SELLASTA OLEKKAA


paskaahan se on kaikki mahdollinen paitsi kusi :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 3 2012 01:53am
Quote (Rzi @ 3 Oct 2012 02:37)
paskaahan se on kaikki mahdollinen paitsi kusi :)


PUHUT VÄHÄN MUTTA ASIAA YSTÄVÄISENI
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll