d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Päivän Monivetovinkit
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 2 2012 11:53am
rahat tänne
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 2 2012 11:54am
Vedin kätee : D
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 2 2012 12:00pm
Quote (Ankeli @ 2 Oct 2012 20:54)
Vedin kätee : D


Nii miekii : D ja oon duunis = siintä maksetaa ~20e / h : D tuottoisaa runkkausta : D

This post was edited by soppamies on Oct 2 2012 12:01pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 2 2012 12:01pm
Quote (soppamies @ 2 Oct 2012 21:00)
Nii miekii : D ja oon duunis : siintä maksetaa ~20e / h : D tuottoisaa runkkausta : D


Kahekympin runkut : D Tosta lähtee uus meemi kiertoo 8DD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 2 2012 12:08pm
Quote (Ankeli @ Oct 2 2012 08:01pm)
Kahekympin runkut : D Tosta lähtee uus meemi kiertoo 8DD


tuskin siinä tasan tunti meni
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Oct 2 2012 01:37pm
tuli nii iso kasa kahisevaa tästä vedosta joten oli pakko tilata kolme meseä
tulee postisa ens viikola kuulemma
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll