Quote (BebebBurns @ 2 Oct 2012 18:00)
Onhan silokit ollu aina suosiossa. Vois käydä keräilemässä jos ei ois laiska, nössö ja kuollut.
Tulis kyllä varmaan käytyä keräilemässä jos vaimo vois sietää sieniä, nuorempana ei maistunut yhtään, ruokasienistä maistanut vain herkkusientä ja kanttarellia...
Kiinnostusta ois kyllä kokeilla muutakin, mutten sit tiiä onko tarpeeks.
tänä syksynä ollu lööpeissä aika paljon juttua noista
Quote (BebebBurns @ 2 Oct 2012 18:00)
Onhan silokit ollu aina suosiossa. Vois käydä keräilemässä jos ei ois laiska, nössö ja kuollut.
Tulis kyllä varmaan käytyä keräilemässä jos vaimo vois sietää sieniä, nuorempana ei maistunut yhtään, ruokasienistä maistanut vain herkkusientä ja kanttarellia...
Kiinnostusta ois kyllä kokeilla muutakin, mutten sit tiiä onko tarpeeks.
hyvä vaan ! jää meitsille enemmän

Quote (Matroskin @ 2 Oct 2012 14:20)
Modet vittuun.
keitot, soosit toimii. Risotto on jees.
Kai sitä tulee kokeiltua vähän kaikkeen jos noita löytys sillee että riittää.
Heitinpäs nuudeleidenkin sekaan.
tällasella reseptillä ite tehny suppiksista keittoo
vettä
joku puol litraa sieniä
kermaa
pippuria, suolaa ym mausteita oman maun mukaan
pekoni ja kinkku sopii tähän tosi hyvin