d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Keräilyotsikko
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 09:52am
Quote (BebebBurns @ 2 Oct 2012 18:00)
Onhan silokit ollu aina suosiossa. Vois käydä keräilemässä jos ei ois laiska, nössö ja kuollut.
Tulis kyllä varmaan käytyä keräilemässä jos vaimo vois sietää sieniä, nuorempana ei maistunut yhtään, ruokasienistä maistanut vain herkkusientä ja kanttarellia...  :lol:
Kiinnostusta ois kyllä kokeilla muutakin, mutten sit tiiä onko tarpeeks.

tänä syksynä ollu lööpeissä aika paljon juttua noista

Quote (BebebBurns @ 2 Oct 2012 18:00)
Onhan silokit ollu aina suosiossa. Vois käydä keräilemässä jos ei ois laiska, nössö ja kuollut.
Tulis kyllä varmaan käytyä keräilemässä jos vaimo vois sietää sieniä, nuorempana ei maistunut yhtään, ruokasienistä maistanut vain herkkusientä ja kanttarellia...  :lol:
Kiinnostusta ois kyllä kokeilla muutakin, mutten sit tiiä onko tarpeeks.

hyvä vaan ! jää meitsille enemmän :D

Quote (Matroskin @ 2 Oct 2012 14:20)
Modet vittuun.



keitot, soosit toimii. Risotto on jees.
Kai sitä tulee kokeiltua vähän kaikkeen jos noita löytys sillee että riittää.
Heitinpäs nuudeleidenkin sekaan.

tällasella reseptillä ite tehny suppiksista keittoo
vettä
joku puol litraa sieniä
kermaa
pippuria, suolaa ym mausteita oman maun mukaan
pekoni ja kinkku sopii tähän tosi hyvin
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 2 2012 10:13am
Miks kukaan ei oo maininnu kantarellejä?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 10:48am
Quote (Saimoz @ 2 Oct 2012 19:13)
Miks kukaan ei oo maininnu kantarellejä?

onhan nekin hyviä, tänä vuonna en oo ite ku pari hassua litraa löytäny..
saa hyvän soossin kerman ja perunoiden merkeissä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 2 2012 11:36am
Quote (Matroskin @ Oct 2 2012 05:03pm)
Luulin pitkään että kaikki sienet on paskaa kun olin syöny vaan herkkusieniä. Ne on musta aika ankeita.


Nih, siitä vois ottaa selvää.

Quote (Napi @ Oct 2 2012 05:52pm)
tänä syksynä ollu lööpeissä aika paljon juttua noista
hyvä vaan  ! jää meitsille enemmän :D


Eipä tuu luettua lööppejä, eikä niiden läpi kannata suodattaa todellisuutta. Voihan tietty olla joo, että noi lööpit itsessään luoneet sitten ironisesti entistä suuremman kasvavan trendin.

Löytyykö hyvin muualta kuin lannoitetuilta/lehmänpaskasilta kentiltä?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 11:40am
Quote (BebebBurns @ 2 Oct 2012 20:36)
Nih, siitä vois ottaa selvää.



Eipä tuu luettua lööppejä, eikä niiden läpi kannata suodattaa todellisuutta. Voihan tietty olla joo, että noi lööpit itsessään luoneet sitten ironisesti entistä suuremman kasvavan trendin.

Löytyykö hyvin muualta kuin lannoitetuilta/lehmänpaskasilta kentiltä?

laudalla tullu "onko nämä silokkeja"-lankoja kuin sieniä sateella

onhan niitä ruohikoilla, omakotitalojen pihoissa ( kitketään kai julkisilta paikoilta & kerrostalojen pihoilta? )

ja sitten ruohomättäillä kasvaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 2 2012 12:12pm
kyllähän mustatorvisienet on pro ja kantarelleistä saa eeppistä soossia
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 2 2012 12:32pm
kanttarellit :drool:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 2 2012 01:18pm
Keräilen pullonkorkkeja, kohta tulee 10:s jätesäkillinen täytee!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll