d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pystyykö Vaihtaan Nimeä D3? > -alkaa Ketuttaan-
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Oct 2 2012 06:05am
Quote (LolBastard @ 2 Oct 2012 14:04)
:blush:


noob
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 2 2012 06:07am
Quote (mxO @ Oct 2 2012 03:05pm)
noob




Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Oct 2 2012 06:12am
Quote (LolBastard @ 2 Oct 2012 14:07)
http://i.imgur.com/zOROl.gif


hehe























































































noob
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 2 2012 07:21am
"Welcome kusi aivo"

ahahahaha
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 2 2012 08:19am
Hihihihiahhahahahhohoohohoohheehehehhaerhaerhaerhaerhaerh
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 2 2012 10:06am
Hetkinen, eihän näitä accoja saa ostella muualta ku blizzulta?

Bannihammeri saattaa soida kohta...
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 2 2012 10:07am
Quote (Posomies @ 2 Oct 2012 19:06)
Hetkinen, eihän näitä accoja saa ostella muualta ku blizzulta?

Bannihammeri saattaa soida kohta...


ei muutaku reporttia vetämään. tyhmät softit saa luvan menettää acconsa mun puolesta.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 2 2012 10:27am
Quote (Rocko @ Oct 2 2012 07:07pm)
ei muutaku reporttia vetämään. tyhmät softit saa luvan menettää acconsa mun puolesta.


sinuna en paljoa tyhmäks nimittelis :D Imo, personal flaming.

Quote (Posomies @ Oct 2 2012 07:06pm)
Hetkinen, eihän näitä accoja saa ostella muualta ku blizzulta?

Bannihammeri saattaa soida kohta...


Scammerin hammeri soi korvissa :D

Quote
Posomies Omistaa Tällä Hetkellä 3,800.00 Forum kultaa
Tällä käyttäjällä ei ole käyttöoikeuksia Forum kultaan


Kertoo jotaki sun taidoista. Sehän pitäs olla 0 Fg?

This post was edited by LolBastard on Oct 2 2012 10:29am
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 2 2012 10:31am
Quote (LolBastard @ Oct 2 2012 07:27pm)
sinuna en paljoa tyhmäks nimittelis :D Imo, personal flaming.



Scammerin hammeri soi korvissa :D



Kertoo jotaki sun taidoista. Sehän pitäs olla 0 Fg?


Njaah, ei ole scammauksesta kyse, että on gold lockittu, tästä oli pitkä topicki jo olemassa, luovutin nyt vaan koko jsp:n suhteen.


Jokatapauksessa, reported, have fun as long as it lasts. ;)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 10:34am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll