Quote (Rzi @ 2 Oct 2012 00:55)
ota soppaa
Koko aiG täs menee bissee namaa

tosi ihan just nuQ, huome taas duuni...
Quote (UGsamu @ 2 Oct 2012 00:58)
minkä takia porukka dissaa kaikkien aikojen suomalaista kiekkoilijaa? jottai rzi vihastuisi?

Just siks ;DDDD
e : hää meni sanoo et noi " rääkymiset " pilaa tän topicki biisi 8(
This post was edited by soppamies on Oct 1 2012 04:06pm