d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Song Nothing Else
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 1 2012 03:55pm
Quote (soppamies @ 2 Oct 2012 00:55)
Selänne on huono :D Ja jääkiekko :D


ota soppaa
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 1 2012 03:58pm
Quote (soppamies @ Oct 2 2012 12:55am)
Selänne on huono :D Ja jääkiekko :D


minkä takia porukka dissaa kaikkien aikojen suomalaista kiekkoilijaa? jottai rzi vihastuisi? :O
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 1 2012 04:04pm
Quote (Rzi @ 2 Oct 2012 00:55)
ota soppaa


Koko aiG täs menee bissee namaa :D tosi ihan just nuQ, huome taas duuni...

Quote (UGsamu @ 2 Oct 2012 00:58)
minkä takia porukka dissaa kaikkien aikojen suomalaista kiekkoilijaa? jottai rzi vihastuisi? :O


Just siks ;DDDD

e : hää meni sanoo et noi " rääkymiset " pilaa tän topicki biisi 8(

This post was edited by soppamies on Oct 1 2012 04:06pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 1 2012 04:11pm
Quote (Rzi @ Oct 2 2012 12:35am)
ois ollu aika ok jos nuo rääkymiset ois jättäny kokonaan pois. pilaa hyvän biisin


Quote (Pavise @ Oct 2 2012 12:52am)
öri öriöri

1/5


joo nämä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 1 2012 04:21pm
Anselmo tilalle ja kunno huutoo eikä mitn kummitusörinää ni joha alkaa maistuu.
Member
Posts: 41,475
Joined: Nov 13 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 1 2012 09:39pm
Hyvä biisi :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 1 2012 11:31pm
tulee mieleen geneerinen radiobiisi tai vastaava, simppeliä, imelää ja vaikea ymmärtää miten joku muu kuin varhaisteini saa tosta jotain irti. :blush:
toisinsanoen siis ei mun juttu vaan.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Oct 3 2012 07:44am
eihä tos paljoo örinää ees oo

mutta voinhan mie pistää biisin missä on enempi sitä örinää (paskempi kappale omasta mielestä tää.)
:
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Oct 3 2012 07:48am
ainnii yks jamppa vetäs coverin tost biisist



aika uskomaton!
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 3 2012 08:48am
paska biisi, ei muuta
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll