Quote (Jolli1 @ 1 Oct 2012 22:12)
saataskoha me tvt aikaa? :--------D
Pitää kaivaa pakkasest ton mokkula alle joQ hernemaissipaprika pussi ni eiköhä meikä oo ainekii mukana 8D atm just tuli kattoo charoi ni pingi pomppii sen 4x - 4xx välillä ku toi mokkula kuumenee ihan saatanasti taas..
Quote (Gastly @ 1 Oct 2012 22:14)
no tulkaa joku ottaa duelos jo ny
mil acolla oot ines ?
This post was edited by soppamies on Oct 1 2012 01:17pm