Quote (KUF @ 29 Sep 2012 19:41)
NO JOS TÄÄ O KERT POHJILLA NI VIISAAT KERTOKOON MITEN TÄÄLLÄ SAADAAN TASOA PARANNETTUA....
MULTIEN POISTAMINEN SITÄ EI PELASTA SE O JO NÄHTY....
vaikka ihan paremmat mode, motivoituneempia ja sillai.
jos ei ole nii karsii vitusti noita sub foorumeita pois.
ei warn systeemiä vaan selkeet säännöt ja jos ei tottele niin autoban. pitäs olla semmonen, että kerran kun bannii niin koko ip verkko vai mikälie se ny oli bannitaa= ei koskaan takas multeilla.
ja mitähän näitä on..
lähinnä vituttaa kun tää paska on pilannut koko vitun d2 aikanaan ja on muutenkin vaan jonnebobien kokoontumis mesta.