d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Illan Kierros
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 29 2012 12:06pm
Quote (do_NaUKI @ 29 Sep 2012 21:01)
sunkaltaset kattoo pelaajalistoja ja bettaa niide mukaa vaikka kuinka huonosti ois pärjänny.


voittamisen kannalta on varmaan hyvä tietää ketä siellä edes pelaa? voi ny vittu jos minä haluan vedonlyönnistä voittaa niin ensinnäkin KATSON niitä pelejä enkä vaan niitä numeroita jossain taulukossa jotka on usein pelipäivinä ihan yhdentekeviä.

mutta hei aina kiva lukee kun joku kova "veikkaaja" kusee rahansa ihan tyhmiin panostuksiin



Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 29 2012 12:55pm
Quote (Rocko @ Sep 29 2012 08:06pm)
voittamisen kannalta on varmaan hyvä tietää ketä siellä edes pelaa? voi ny vittu jos minä haluan vedonlyönnistä voittaa niin ensinnäkin KATSON niitä pelejä enkä vaan niitä numeroita jossain taulukossa jotka on usein pelipäivinä ihan yhdentekeviä.

mutta hei aina kiva lukee kun joku kova "veikkaaja" kusee rahansa ihan tyhmiin panostuksiin

http://i.minus.com/iA8K49PIgIi6b.gif


onneks en ite kuulu siihe joukkoo, teen 5fig voittoa joka vuosi veikkauksesta. 5 kerroin mille joukkueelle tahansa sm liigassa on liian iso ja kannattaa kokeilla.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 29 2012 12:57pm
Quote (do_NaUKI @ 29 Sep 2012 21:55)
onneks en ite kuulu siihe joukkoo, teen 5fig voittoa joka vuosi veikkauksesta. 5 kerroin mille joukkueelle tahansa sm liigassa on liian iso ja kannattaa kokeilla.

oletko kuullut online-vedonlyönnistä ?
huhun mukaan parempia kertoimia kuin veikkauksella
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 29 2012 12:58pm
Quote (Napi @ Sep 29 2012 08:57pm)
oletko kuullut online-vedonlyönnistä ?
huhun mukaan parempia kertoimia kuin veikkauksella


veikkaan äärimmäisen harvoin veikkauksella, koko systeemi aivan kusipallotouhua niillä+huonot kertoimet
Member
Posts: 7,342
Joined: Aug 24 2007
Gold: 0.03
Sep 30 2012 09:18am
Quote (do_NaUKI @ Sep 29 2012 04:33pm)
liigan kolmanneks viimene ja vastustajalle annetaa 5 kerroin, aika tollo pitää olla jos jokereita bettaa


5-1?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 30 2012 09:20am
taas koliC liigapörssissä pisteitä kun veljekset ramstedt ja rinkinen vauhdissa.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 30 2012 10:25am
Quote (Rocko @ 30 Sep 2012 18:20)
taas koliC liigapörssissä pisteitä kun veljekset ramstedt ja rinkinen vauhdissa.

viimeiseks mainittu on erittäin hieno mies

hommaat vielä jekimovs ni johan paukkaa
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 30 2012 11:26am
Quote (Rocko @ 30 Sep 2012 18:20)
taas koliC liigapörssissä pisteitä kun veljekset ramstedt ja rinkinen vauhdissa.

jep

top10 sijotus atm LP:ssä... suuresti noitten miehien ansiosta

Oo

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 30 2012 12:38pm
vittu ku ois erkkiin varaa... ostaisin samantien. noh ainakin ens viikolla näkee 3 jokereiden peliä <3
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 30 2012 12:48pm
Quote (Rocko @ Sep 30 2012 09:38pm)
vittu ku ois erkkiin varaa... ostaisin samantien. noh ainakin ens viikolla näkee 3 jokereiden peliä <3


köyhällä ei oo rahaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll