d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Wow Mop
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 27 2012 02:37pm
Quote (Pomppeli @ 27 Sep 2012 23:28)
wowiin taidetaan tosin jatkuvasti päivittää uutta contenttia yms


"uutta" samaa paskaa se silti on uusissa kuorissa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 27 2012 02:57pm
Quote (Rzi @ Sep 27 2012 10:37pm)
"uutta" samaa paskaa se silti on uusissa kuorissa



on se enemmän ku d2 ladder reset, joiden takia kaikki vannoutuneet aina palas pelaamaan :DDDD
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 28 2012 03:51am
Sit ku kerkee :)
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 28 2012 05:02am
Lankesin 10/10.

Ihan mukavaa tämä on taas välistä.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 28 2012 08:26am
ihan mukavaa on joo, rauhas questata eikä rushii sinne level 90 ja sit istutaa ogs ja ihmetellää mitä tekis--
toi pet battle on ihan vitun siisiti :D


tommonen staffi tippu instasta, ihan vitun hulluu tasoo nää upgradet
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 28 2012 01:09pm
Quote (BloodStream @ 28 Sep 2012 14:02)
Lankesin 10/10.

Ihan mukavaa tämä on taas välistä.


Joo, se on oikeen makoista

Quote (OjjiLol @ 28 Sep 2012 17:26)
ihan mukavaa on joo, rauhas questata eikä rushii sinne level 90 ja sit istutaa ogs ja ihmetellää mitä tekis--
toi pet battle on ihan vitun siisiti :D

http://i50.tinypic.com/67tmoo.jpg
tommonen staffi tippu instasta, ihan vitun hulluu tasoo nää upgradet


Nojuu, ei kyl tarvii vähään aikaan OGs istuskella kun on niin saakelisti repu grindiä että saa noita lvl 90 VP geariam sekä sitte on noita uusia scenejä (:DDD) ja heroiccejä sekä pari uutta BG:tä :P

E: Juu, se pet battle on iha vitun siisti :D

This post was edited by kyny91 on Sep 28 2012 01:10pm
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 7 2012 09:34am
Pelaax pojat Horde vai Alliance B)
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Oct 7 2012 09:56am
kuinm tyhmä ruipelo pitää olla et pelaatte jotai tällast sen sijaan et nostatte rauhaa ja dokaatte viinaa???
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 7 2012 09:57am
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ Oct 7 2012 06:56pm)
kuinm tyhmä ruipelo pitää olla et pelaatte jotai tällast sen sijaan et nostatte rauhaa ja dokaatte viinaa???


tykkään nostella rauhaa
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 7 2012 10:47am
Quote (BloodStream @ 7 Oct 2012 18:34)
Pelaax pojat Horde vai Alliance B)


Hordella
ankaran parin päivän levutuksen jälkeen on druippakin jo 85, viel tarvis vaa keretä levuttaan se 90

Tossa kuvaa jos jotakuta ny kiinnostaa kattela



This post was edited by kyny91 on Oct 7 2012 10:52am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll