Quote (BloodStream @ 28 Sep 2012 14:02)
Lankesin 10/10.
Ihan mukavaa tämä on taas välistä.
Joo, se on oikeen makoista
Quote (OjjiLol @ 28 Sep 2012 17:26)
ihan mukavaa on joo, rauhas questata eikä rushii sinne level 90 ja sit istutaa ogs ja ihmetellää mitä tekis--
toi pet battle on ihan vitun siisiti

http://i50.tinypic.com/67tmoo.jpg
tommonen staffi tippu instasta, ihan vitun hulluu tasoo nää upgradet
Nojuu, ei kyl tarvii vähään aikaan OGs istuskella kun on niin saakelisti repu grindiä että saa noita lvl 90 VP geariam sekä sitte on noita uusia scenejä (:DDD) ja heroiccejä sekä pari uutta BG:tä

E: Juu, se pet battle on iha vitun siisti
This post was edited by kyny91 on Sep 28 2012 01:10pm