Quote (BebebBurns @ 28 Sep 2012 20:45)
ootko parisuhteessa ja ilman asumistukea vai mistäs noin paljon. meille tulee se 1k + puolet vuokrasta, eli nelisensataa.
kyl mä parisuhtees, mutten avoliitossa ( enään, silloki kämppä oli omissa nimissä koska tyty saa isältänsä 500€/kk YK-tukea )
mul on ollu täs vähä säätöö noitten sossujen kans. meinas kämppä lähtee alta ku eivät maksaneet vuokria yms.
tossa on siis kahelta kuulta rahat mut tulipa tuhlattua kahessa viikossa
Quote (Rzi @ 28 Sep 2012 20:33)
sais alentaa siultaki 40%
työnhaku kunnossa ni ei oo syytä alentaa mitii
