d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Päätän > Avautua
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Sep 24 2012 04:19am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 24 Sep 2012 12:13)
mitäs asut siellä jumalan selän takana  :rofl:


Sitä sopii itekkii miettii yön hiljaisina tunteina ku ei saa nukuttua
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 24 2012 04:31am
Kauhiaa.
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Sep 24 2012 04:38am
Oisit sanonu siel missä laittovat tikit sun polvees et otat tikit ite pois. Oisivat antaneet sellaset kertakäyttöset tikinpoisto vehkeet( semmoset muoviset pinsetit ja sit semmonen metallinen terä, millä leikata se lanka poikki. siksi kert.käyt koska ne pitää olla puhtaat)

Ainakin ite sain. Ja perjantaina otin tikit pois.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 24 2012 05:32am
polvessa tikkejä ;D vittuako laitat niitä, ja jos laitat ni kandee semmosia mitkä itestään häviää sinne.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 24 2012 06:16am
Quote (do_NaUKI @ 24 Sep 2012 14:32)
polvessa tikkejä ;D vittuako laitat niitä, ja jos laitat ni kandee semmosia mitkä itestään häviää sinne.


SOOT KANS YKS IDIOOTTI....

8K POSTS KIITOS TÄSTÄ
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Sep 24 2012 10:39am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 24 Sep 2012 12:13)
mitäs asut siellä jumalan selän takana  :rofl:


korotettu työmarkkinatuki ja sossu mainittu

:rofl:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll