d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tyttöystävälle Konetta
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Sep 23 2012 10:56am
Quote (peterpants @ 23 Sep 2012 18:11)
direct cu2 ni pitäs pysyy viileenä iha suht tehokkaasti, eikä pitäs olla kovaääninen

tein uuden buildin:
http://i.imgur.com/SJFFV.png

/edit

eli dvd/cd asema pois ja prossu huonommaks

mitä vähemmän maksaa sen parempi, mut tottakai sen pitää pyörittääki jotakin


Ite vaihtaisin takaisin 2-4 muistiin kuin yhteen. Jos muisti kosahtaa nii pärjää vähemmälläk,i mutta jos toi menee paskaks nii koko kone jää sitten odottaan korjausta.

Muute varmasti iha jees hänelle.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Sep 23 2012 11:16am
Quote (Mutu @ 23 Sep 2012 19:56)
Ite vaihtaisin takaisin 2-4 muistiin kuin yhteen. Jos muisti kosahtaa nii pärjää vähemmälläk,i mutta jos toi menee paskaks nii koko kone jää sitten odottaan korjausta.

Muute varmasti iha jees hänelle.


joo siis tarkotus ois olla 2x4gb

kai nuo kaikki osat on yhteensopivia? :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 23 2012 11:23am
Quote (peterpants @ 23 Sep 2012 20:16)
kai nuo kaikki osat on yhteensopivia? :D


älä sekota amd:tä ja inteliä keskenään niin kaikki pelaa ihan hyvin.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Sep 23 2012 12:14pm
kyllä ne näyttäis olevan.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 23 2012 03:08pm
Eiköhän tuolla pärjää.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 23 2012 03:12pm
justjust, oma akka osti koneen ulkonäön perusteella :D

mut kyllähä tolla pärjää :p
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 23 2012 03:32pm
tyttöystäväälle konetta..

tylsää
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll