d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo Ii Non Laddu Softi, Pelaako Kukaan?
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 23 2012 11:49am
Quote (soppamies @ 23 Sep 2012 20:44)
Mitähän fitun väliä sillä on mikä chara on +95 ollu 8D ei fittu fail xDD ^^


vitun iso huoh. joku pertti perusbolottaja löytää sen pala scriptin 1 minuutin googlettamisella, mutta jos puhutaan muista classeista niin eipä ihan oo ihan sama...
tosin nykyäänhän tuo on jo niin scripteillä raiskattu kun ei tule pienintäkään pätchiä enää.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 11:53am
Quote (Rocko @ 23 Sep 2012 20:49)
vitun iso huoh. joku pertti perusbolottaja löytää sen pala scriptin 1 minuutin googlettamisella, mutta jos puhutaan muista classeista niin eipä ihan oo ihan sama...
tosin nykyäänhän tuo on jo niin scripteillä raiskattu kun ei tule pienintäkään pätchiä enää.


No ei fitun iso huoh 8D Toho on saanu joka fitun charan scriptin alle 1 min googlettamalla jo vaikka kui pitkää jos sellasia haluu käyttää..
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 23 2012 11:59am
Quote (soppamies @ 23 Sep 2012 20:53)
No ei fitun iso huoh 8D Toho on saanu joka fitun charan scriptin alle 1 min googlettamalla jo vaikka kui pitkää jos sellasia haluu käyttää..


juu huomasin ekaa kertaa 2 laddua sitten, mutta selvästi viime laddussa noi lisäänty jo. toisaalta vaikka noita on liikkeellä niin on sitten eria asia kuka niitä uskaltaa käyttää... (softissa tietty hyvä harjotella, mutta hc:ssa kuolet samantien @ public).

This post was edited by Rocko on Sep 23 2012 11:59am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 12:05pm
Quote (Rocko @ Sep 23 2012 05:38pm)
juuh okei. kuinkakohan monella teistä oli edes +95 char (ja joku muu kuin paladin) http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/rolleyes.gif


Bottasin aina legitisti charani 95-99

Sorc : Psyduck 98
Paladin: Hater 97
Paladin : Fuhrer 96
Amazon: Wehrmacht 95
Paladin: uPod 95
Assassin: Harakiri 96
Paladin: EcW 98
Barbarian : Primeape 95 - 96 en muista kumpi
Druid : Gin 95
Amazon : P-Box 99
Paladin : JewBoner 97

€: Tai ostin level servicee.

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 23 2012 12:12pm
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 12:10pm
Quote (Rocko @ 23 Sep 2012 20:59)
juu huomasin ekaa kertaa 2 laddua sitten, mutta selvästi viime laddussa noi lisäänty jo. toisaalta vaikka noita on liikkeellä niin on sitten eria asia kuka niitä uskaltaa käyttää... (softissa tietty hyvä harjotella, mutta hc:ssa kuolet samantien @ public).


Ei botilla voi kuolla edes @ public ( tarttee edes chicken ) 8DDDDD oikeest mee pois jooko xD
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 12:14pm
Quote (Rocko @ Sep 23 2012 05:59pm)
juu huomasin ekaa kertaa 2 laddua sitten, mutta selvästi viime laddussa noi lisäänty jo. toisaalta vaikka noita on liikkeellä niin on sitten eria asia kuka niitä uskaltaa käyttää... (softissa tietty hyvä harjotella, mutta hc:ssa kuolet samantien @ public).



Kannattaa opetella buildaan charoja, miks kukaan bottais hcssa ylipäänsä, nään expaamisella vaan yhen tarkotuksen --> Saada char 93-99 että sillä voi pvp.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 12:17pm
Quote (EasyCoolWin @ 23 Sep 2012 21:14)
Kannattaa opetella buildaan charoja, miks kukaan bottais hcssa ylipäänsä, nään expaamisella vaan yhen tarkotuksen --> Saada char 93-99 että sillä voi pvp.


aika lailla this ^^
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 23 2012 12:21pm
vuodesta 2003 ihmetelly et mikä hc:ssa ja softissa d2:sessa on ees eroa? paitsi et softissa duelataan ja hc:ssa ei.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 23 2012 01:10pm
Quote (Pomppeli @ Sep 23 2012 08:21pm)
vuodesta 2003 ihmetelly et mikä hc:ssa ja softissa d2:sessa on ees eroa? paitsi et softissa duelataan ja hc:ssa ei.


sinähän sen eron sanoit. ne pelaa hc ketkä ei osaa duelata.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 23 2012 02:08pm
Quote (soppamies @ 23 Sep 2012 21:10)
Ei botilla voi kuolla edes @ public ( tarttee edes chicken ) 8DDDDD oikeest mee pois jooko xD


mihinkäs kiukkusuoneen sulla nyt osu? suna en lähtis huuteleen.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll