Quote (Rocko @ Sep 23 2012 05:59pm)
juu huomasin ekaa kertaa 2 laddua sitten, mutta selvästi viime laddussa noi lisäänty jo. toisaalta vaikka noita on liikkeellä niin on sitten eria asia kuka niitä uskaltaa käyttää... (softissa tietty hyvä harjotella, mutta hc:ssa kuolet samantien @ public).
Kannattaa opetella buildaan charoja, miks kukaan bottais hcssa ylipäänsä, nään expaamisella vaan yhen tarkotuksen --> Saada char 93-99 että sillä voi pvp.