d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi > Oon Sotinu Paljon
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Sep 22 2012 02:48pm
Puistolan pimpein pimppi!

Missä yksikössä/mikä nakki rapsahti? :D

Itekin olin vekaralla aikoinaan, H- Ja Kuljk
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 23 2012 01:46am
Quote (Rumilus @ Sep 22 2012 11:48pm)
Puistolan pimpein pimppi!

Missä yksikössä/mikä nakki rapsahti? :D

Itekin olin vekaralla aikoinaan, H- Ja Kuljk



2. psjk

6kk

pänssärijääkäri!
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 23 2012 02:36pm
itsekkin olisin nyt vekaralla sotimassa, jos ei olisi e-papereita B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll