Quote (Pomppeli @ Sep 22 2012 06:31pm)
täytyy sanoa, että pelonsekasin tuntein kyllä tähän kauteen oli lähdössä. Tuo puolustus ei oo ikinä ollut noin paska. Playoff paikkakaan ei olis selviö ollut, niinku se on viimeset parikytä vuotta ollu..
Ite odotan suht paljon Tootoolta