d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Sm-liiga
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2012 12:29pm
Quote (Rzi @ Sep 22 2012 06:24pm)
säästytte detroitin rämpimiseltä




Jätän tän tähän.. ^_^ :lol: :rofl:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 22 2012 12:31pm
Quote (Rzi @ Sep 22 2012 08:24pm)
säästytte detroitin rämpimiseltä



täytyy sanoa, että pelonsekasin tuntein kyllä tähän kauteen oli lähdössä. Tuo puolustus ei oo ikinä ollut noin paska. Playoff paikkakaan ei olis selviö ollut, niinku se on viimeset parikytä vuotta ollu..

This post was edited by Pomppeli on Sep 22 2012 12:33pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 22 2012 12:34pm
Quote (EasyCoolWin @ 22 Sep 2012 21:29)
http://i45.tinypic.com/2iayihz.png

Jätän tän tähän.. ^_^ :lol: :rofl:


piti oikee tommone väsätä :DSDDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2012 06:20pm
Quote (Pomppeli @ Sep 22 2012 06:31pm)
täytyy sanoa, että pelonsekasin tuntein kyllä tähän kauteen oli lähdössä. Tuo puolustus ei oo ikinä ollut noin paska. Playoff paikkakaan ei olis selviö ollut, niinku se on viimeset parikytä vuotta ollu..


Ite odotan suht paljon Tootoolta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 22 2012 06:23pm
Quote (EasyCoolWin @ 23 Sep 2012 03:20)
Ite odotan suht paljon Tootoolta


se helvetin rotta
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2012 06:31pm
Quote (Rzi @ Sep 23 2012 12:23am)
se helvetin rotta


:D

http://www.youtube.com/watch?v=X8A75aB27bo

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 22 2012 06:33pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 23 2012 02:13am
Quote (EasyCoolWin @ Sep 23 2012 02:20am)
Ite odotan suht paljon Tootoolta



olisin ottanu mielummin seminin ja suterin :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 23 2012 06:24am
ku ostaa 2 estrella sipsipussia saa koodin, jolla pääsee kattoo koneelta yhen matsin
k-marketissa viel tarjouksessa 2 pussia, 3€
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 08:04am
Quote (Pomppeli @ Sep 23 2012 08:13am)
olisin ottanu mielummin seminin ja suterin :)


Jep

Ihan ok hankintojahan nuo teki. Onneks jätti Doanin rauhaan. ^_^

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 23 2012 08:05am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 23 2012 08:41am
Quote (EasyCoolWin @ Sep 23 2012 04:04pm)
Jep

Ihan ok hankintojahan nuo teki. Onneks jätti Doanin rauhaan. ^_^



no empä tiiä. Vituttaa varsinki tuo samuelsson hankinta ...
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll