Quote (wani @ Sep 20 2012 11:10am)
Näytä kun sä farmaat wizardilla soolona a2 tai a3, se o fast jailer fire chains nii oot dead.'
salee joku barb tai munkki huutelee.
miks tehä paska char millä ei pysty pelaamaa a2 rai a3? tee barb tai monk jos ne nii hyviä on.