Quote (Elmeri @ 19 Sep 2012 11:01)
Jokatapauksessa 5v5 pelissä luultavasti ei pärjää smliigassa mutta kyllä 25 häkkiä kauteen pudottaa pelkällä ylivoimalla..
tahtoisin olla eri mieltä tästä. kun katto viimekin kauden pelejä niin pappa selänne oli jopa nopeampi kun 10-15 vuotta nuoremmat kollegansa. tuulispäänä viiletti laidalta läpi hyviin tekopaikkoihin.
kotoliigan iso kaukalo saattais vaan sopia entistä paremmin tohon pelityyliin. kaikki on ny kiinni siitä, et kiinnostaako enää tulla tänne takapajulaan.