d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Saipa
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 18 2012 12:44pm
Quote (Rzi @ Sep 18 2012 06:41pm)
ducks>all mistä teitä detroit fanipoikia sikiää. voittanu parit mestaruudet ja sit alkanu fanittaa


Koskahan toi sigissäs oleva dinosaurus tajuaa mennä rollaattorinsa kanssa takasin narreihin ja tappaa uransa hitaasti :lol:
Sm-Liiga on ku sairaala, uusia pelaajia syntyy ja vanhat menee sinne kuolemaan ^_^
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 18 2012 12:48pm
Quote (EasyCoolWin @ 18 Sep 2012 21:44)
Koskahan toi sigissäs oleva dinosaurus tajuaa mennä rollaattorinsa kanssa takasin narreihin ja tappaa uransa hitaasti:lol:
Sm-Liiga on ku sairaala, uusia pelaajia syntyy ja vanhat menee sinne kuolemaan ^_^


juuh okei. ihan sama missä teme pelaa niin tulosta syntyy. jos pysyy terveenä ja hellasäröö ei tuu pahasti niin 2-3 kautta vois mennä ez.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 18 2012 01:49pm
Quote (Rzi @ 18 Sep 2012 18:12)
päätä kiinni


Välillä mut ei aina.
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 18 2012 01:54pm
Quote (Rzi @ Sep 18 2012 09:41pm)
ducks>all mistä teitä detroit fanipoikia sikiää. voittanu parit mestaruudet ja sit alkanu fanittaa


:wub:
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 18 2012 02:00pm
Quote (EasyCoolWin @ Sep 18 2012 09:44pm)
Koskahan toi sigissäs oleva dinosaurus tajuaa mennä rollaattorinsa kanssa takasin narreihin ja tappaa uransa hitaasti :lol:
Sm-Liiga on ku sairaala, uusia pelaajia syntyy ja vanhat menee sinne kuolemaan ^_^


boldatun kohan komppaan, tosin jos sm-liigaan meno johtuu siitä, että ura on pahasti lasku suunnassa.. teukalla ei oo vielä merkkejäkään siitä ja monta vuotta jälel jos paikat kestää

ja kyllähän saipa nyt porskuttaa menemään, mut ei tol pelaaja materiaalil loppupeleis pitkälle pötkitä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 18 2012 02:03pm
ongelma on siinä että tää on selban viimenen kausi ja toivottavasti se ei oo kokonaan jossai jokereissa vaan kausi alkas ennen joulua
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 19 2012 01:54am
Pakko kyl fanittaa Saipaa nii kaua ku Mikkelis tai Savonlinnas ei oo liigapoppoot.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Sep 19 2012 02:01am
Quote (EasyCoolWin @ 18 Sep 2012 20:44)
Koskahan toi sigissäs oleva dinosaurus tajuaa mennä rollaattorinsa kanssa takasin narreihin ja tappaa uransa hitaasti :lol:
Sm-Liiga on ku sairaala, uusia pelaajia syntyy ja vanhat menee sinne kuolemaan ^_^


Sietäsit hävetä kun puhut selänteestä noin :fume:

Jokatapauksessa 5v5 pelissä luultavasti ei pärjää smliigassa mutta kyllä 25 häkkiä kauteen pudottaa pelkällä ylivoimalla..
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 19 2012 04:06am
Quote (Elmeri @ 19 Sep 2012 11:01)
Jokatapauksessa 5v5 pelissä luultavasti ei pärjää smliigassa mutta kyllä 25 häkkiä kauteen pudottaa pelkällä ylivoimalla..


tahtoisin olla eri mieltä tästä. kun katto viimekin kauden pelejä niin pappa selänne oli jopa nopeampi kun 10-15 vuotta nuoremmat kollegansa. tuulispäänä viiletti laidalta läpi hyviin tekopaikkoihin.
kotoliigan iso kaukalo saattais vaan sopia entistä paremmin tohon pelityyliin. kaikki on ny kiinni siitä, et kiinnostaako enää tulla tänne takapajulaan.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll