Quote (Ehmed @ 18 Sep 2012 17:55)
Salilta just palasin. On se mukavaa, tästähän vois tehdä ihan tavan :> kuukauden kortti tuli pitkästä aikaa ostettua
// skedeen sit ko jalka kestää, oletettavasti ens keväänä :E vituttaa sinänsä ku just sain uuden completen ja paritki kengät ja tottakai se koipi pitää seur. baari-iltana tuhota
ku ei oo varaa dekkiin