d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kuntoilu > Yeas
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 18 2012 08:33am
kiekkoilu ja skedeys vähä jääny :/ rappiolla tässä ollaan
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Sep 18 2012 08:34am
4 kertaa salille ja viidesti viikossa töihin. Alkoholipainotteisen illan jälkeen koitan jotain hölkkää käydä vetää
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 18 2012 08:55am
Salilta just palasin. On se mukavaa, tästähän vois tehdä ihan tavan :> kuukauden kortti tuli pitkästä aikaa ostettua

// skedeen sit ko jalka kestää, oletettavasti ens keväänä :E vituttaa sinänsä ku just sain uuden completen ja paritki kengät ja tottakai se koipi pitää seur. baari-iltana tuhota

This post was edited by Ehmed on Sep 18 2012 08:56am
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Sep 18 2012 09:02am
Salilla tulee käytyä, viime aikoina jäänyt kyllä vähemmälle. Ei aika riitä.

Sanokaas mistä voi johtua kun tänään kävin pitkästä aikaa salilla ottamassa vähän lämpöä niin polvi rutisee ihan selvästi kuultavasti jalkaprässissä? Painoakin oli päällä vaan joku 200 kg + räkki.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 18 2012 09:10am
Quote (Ehmed @ 18 Sep 2012 17:55)
Salilta just palasin. On se mukavaa, tästähän vois tehdä ihan tavan :> kuukauden kortti tuli pitkästä aikaa ostettua

// skedeen sit ko jalka kestää, oletettavasti ens keväänä :E vituttaa sinänsä ku just sain uuden completen ja paritki kengät ja tottakai se koipi pitää seur. baari-iltana tuhota


ku ei oo varaa dekkiin
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 18 2012 09:19am
Ehmedinkaa tultii just salilta = P

e: oli aika saada tämäkin taas pitkästä aikaa aikaseks.

This post was edited by wani on Sep 18 2012 09:20am
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Sep 18 2012 09:22am
Kävin eile skeittaa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 18 2012 09:42am
sali, jääkiekko, rullahiihto, lenkkeily ollu aina mukana. Nyt vähä vähemmän kyllä :D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 18 2012 10:24am
sali , lenkki ... nyt ollu kuukauden vähemmällä , ei kinä huvita syksysin tehä oikeen mitn.
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Sep 18 2012 11:49am
neljä kertaa viikossa salilla. aerobinen puoli liian vähäistä, keskimäärin yksi lenkki / viikko (8km)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll