Quote (UGsamu @ 18 Sep 2012 15:35)
mite käy tv kuvalle jos tekee tollai?
itse en ole joutunut noita säätelemään omalla kokoonpanolla. luulen, ettei paljon mitään. kokeilemalla selviää.
PS: oothan tarkastanu, että molemmat näytöt pelaa samalla virkistystaajuudella (60hz varmaan vakio nykyään).
This post was edited by Rocko on Sep 18 2012 06:53am