d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tietokone Asiaa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 18 2012 04:47am
Quote (Maxor @ Sep 18 2012 01:27pm)
Ota se hdmi piuha pois. Siin on se ongelma. JOs sulla on mahdollista niin laita se toinen kiinni DVI kaapelilla. Jos ei niin laita Vga kaapelilla ne molemmat.

En nyt muista mikä siin oli, mut toi Hdmi kaapeli aiheuttaa siin ongelmaa. Ei satu kuva kohilleen ja sit kun koitat säätää sen ite kohilleen niin sit on kuva vähän semmonen samee.


eei oo kahta dvi paikkaa näyttikses... 1dvi 1hdmi ja 1joku muu
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 18 2012 05:26am
Quote (UGsamu @ 18 Sep 2012 12:34)
toine on joku LG mikä on myös tv ja toine joku HP ja 1näyttis vaaaa geforce 550 vissii

ja silloku käytin tota näyttöä läppärin kanssa vga johdolla ni oli iha hyvä


no katoppa niiden näyttöjen tarkat mallinumerot.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 18 2012 05:48am
onko toinen näyttö siis LCD TV eikä LCD PC monitori? jos sen TV:nä toimivan monitorin kuva on sumee PC käytössä niin voi johtua siitä, että se se on TV asetuksilla eikä PC.
koita ettiä joko sen TV:n tai nvidian asetuksista joku vaihtoehto millä voit asettaa sen TV:n toimimaan PC monitorina. sit se tunnistaa ne asetukset oikein eikä pitäs olla paska kuva enää.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 18 2012 06:35am
Quote (Rocko @ Sep 18 2012 02:48pm)
onko toinen näyttö siis LCD TV eikä LCD PC monitori? jos sen TV:nä toimivan monitorin kuva on sumee PC käytössä niin voi johtua siitä, että se se on TV asetuksilla eikä PC.
koita ettiä joko sen TV:n tai nvidian asetuksista joku vaihtoehto millä voit asettaa sen TV:n toimimaan PC monitorina. sit se tunnistaa ne asetukset oikein eikä pitäs olla paska kuva enää.


mite käy tv kuvalle jos tekee tollai?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 18 2012 06:52am
Quote (UGsamu @ 18 Sep 2012 15:35)
mite käy tv kuvalle jos tekee tollai?


itse en ole joutunut noita säätelemään omalla kokoonpanolla. luulen, ettei paljon mitään. kokeilemalla selviää.

PS: oothan tarkastanu, että molemmat näytöt pelaa samalla virkistystaajuudella (60hz varmaan vakio nykyään).

This post was edited by Rocko on Sep 18 2012 06:53am
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Sep 18 2012 08:50am
Mikä resoluutio niis sit on, joku full hd oletettavast?

Jos haluat full hd resoluutiota ni parempi käyttää DVI, HDMI vaan siin tapaukses jos sun näytös o kajarit ja tarviit niit, VGA sheisse.

"Today, the VGA analog interface is used for widescreen resolutions including 1920×1080. However, there can be picture quality degradation when compared to using a DVI or HDMI connection"

Siinähä tuo selitys, VGA on huono ja vanha tekniikka.

e: Sun mukaan siin o VGA/HDMI/DVI paikat, testaa DVI ja VGA tai HDMI ja DVI

This post was edited by malbaz on Sep 18 2012 08:52am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll