d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tietokoneasiaa > Hurpaderp Yoghurt
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 17 2012 10:04am
Quote (Pavise @ Sep 17 2012 06:50pm)
tarvii sellasen adapterin ja repiä se näyttö irti kannettavasti jos haluat sen toimimaan pöytäkoneeseen, kato youtubesta vaikka jos diy kiinnostaa

ja ei ymmärtääkseni saa mitenkään "usbllä kovoa katseltua" ellei sulla sitten oo sellasesta ostettua alustaa joka lukis sitä kovoa, näitä saa jostaki verkkokaupoista. ihan usbliittimillä siis.


no kaveri löys mulle halvan näytön
luin ett sitä voi käyttää "ulkosena" jakamal ne tiedostot ja sitä kautta linkittää ne koneeseen mut päätinpä ostaa vähä isomman kiintolevyn tohon ettei se hiasta suorituskykyä.

tosta näytöstä oon huolissani ettei se sit vaa toimi hiasteena mut empä oo koskaa kuullu et näyttö hiastas suorituskykyä
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 17 2012 10:54am
lähetään liikkeelle siitä, että mitkä näyttikset sulla on niissä koneissa.

This post was edited by Rocko on Sep 17 2012 10:58am
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 11:02am
Ensinnäki, mitä vittua, siis oikeesti mitä vitun järkeä siinä ensinnäkää olis, että käytät pöytäkonetta läppärin kovolla ja näytöllä?

Toisekseen, täysin mahotonta saada kuva läppärin näyttöön, jos se näyttö on vielä siinä läppärissä kiinni.

Kuten myös mahotonta työntää läppärin usb --> pöytäkoneen usb ja toivoa et se pöytäkone sit siit buuttais maagisesti läppärin kovolta.

Ainut vaihtoehto saman kovon käyttämiseen olis, että läppärin kovo ulkoseen koteloon, ja kummallekki omat osionsa, ja sitte sitä piuhaa heittelis läppärin ja pöytäkoneen välillä, järkeä tossa ei ole, ei sitte yhtään.

Ja vielä, kiintolevyn koko (kapasiteetti) ei vaikuta hevonvitunhelvettiä suorituskykyyn, kiintolevyn pyörimisnopeus (rpm) vaikuttaa.

Lisäks, joo siis jos sulla tosiaan vanha näyttö siihen sun pöytäkoneeseen tulossa ni ihan varmaan hidastaa sun konetta, miks menit semmosen ostamaan?
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 11:05am
Siis oikeesti ei vittu, miten voi ees olla noin saatanan tyhmä, luulis jos sitä nyt tänne on osannu accountin tehä, että ymmärtäis ees niitä kaikista yksinkertaisia asioita tietokoneista.

Quote (Rocko @ Sep 17 2012 07:54pm)
lähetään liikkeelle siitä, että mitkä näyttikset sulla on niissä koneissa.


Koht se kysyy mikä on näyttis..

Ja mitä tolla tiedolla ees tekis.

Ja jokaseen kysymykseen olis löytyny kooklella tiedot alta 5sec.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 17 2012 11:09am
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 20:05)
Siis oikeesti ei vittu, miten voi ees olla noin saatanan tyhmä, luulis jos sitä nyt tänne on osannu accountin tehä, että ymmärtäis ees niitä kaikista yksinkertaisia asioita tietokoneista..


kuten sanoin aikasemmassa topikissa... et ole ollut aktiivinen täällä niin paljon, että tietäisit minkälaista nikkaria täällä seikkailee aika ajoin.

mutta op:n ongelmaan sanon vaan, että:

jos tarkotus on saada läppärin näyttö pöytäkoneeseen sun pitää nikkaroida kuten pavise mainitsi. helpompi tietty vaan ostaa se HD resonen näyttö jostain satasella.
jos tarkotus on vaan saada pöytäkoneesta esim näyttis läppärille niin se onnistuu parilla piuhalla ja adapterilla.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 17 2012 11:16am
Quote (Posomies @ Sep 17 2012 08:02pm)
Ensinnäki, mitä vittua, siis oikeesti mitä vitun järkeä siinä ensinnäkää olis, että käytät pöytäkonetta läppärin kovolla ja näytöllä?
- ei tarvi ostaa näyttöä ja ei tarvitse lataa/hommaa vanhoja tiedostoi

Toisekseen, täysin mahotonta saada kuva läppärin näyttöön, jos se näyttö on vielä siinä läppärissä kiinni.
- tuli selväksi

Kuten myös mahotonta työntää läppärin usb --> pöytäkoneen usb ja toivoa et se pöytäkone sit siit buuttais maagisesti läppärin kovolta.
- ok

Ainut vaihtoehto saman kovon käyttämiseen olis, että läppärin kovo ulkoseen koteloon, ja kummallekki omat osionsa, ja sitte sitä piuhaa heittelis läppärin ja pöytäkoneen välillä, järkeä tossa ei ole, ei sitte yhtään.

Ja vielä, kiintolevyn koko (kapasiteetti) ei vaikuta hevonvitunhelvettiä suorituskykyyn, kiintolevyn pyörimisnopeus (rpm) vaikuttaa.
- joo, tiesin

Lisäks, joo siis jos sulla tosiaan vanha näyttö siihen sun pöytäkoneeseen tulossa ni ihan varmaan hidastaa sun konetta, miks menit semmosen ostamaan?
- en ole vielä mitään ostanu, mut jos tästä selittäsit pienemmällä butthurtil. kaupanhyllyltä käytettynä olisi tarkotus ostaa LENOVO L192P 19" NÄYTTÖ VGA/DVI PIVOT


vastaukseni

e: haha vittu mite ragena jos kysyy jostai tietokonejutuista

Quote (Rocko @ Sep 17 2012 07:54pm)
lähetään liikkeelle siitä, että mitkä näyttikset sulla on niissä koneissa.



en nyt muista tähän hätään, kohtuu moderni ja kilpailukykynen, sillä mää nuista suorituskykyyn rajottavista oon vähä huolissani

This post was edited by hiivahirvio on Sep 17 2012 11:19am
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 11:24am
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 08:16pm)
vastaukseni

e: haha vittu mite ragena jos kysyy jostai tietokonejutuista




en nyt muista tähän hätään, kohtuu moderni ja kilpailukykynen, sillä mää nuista suorituskykyyn rajottavista oon vähä huolissani



Aina saa kysyä, mutta ku sisältö on luokkaa 3v ja vasara
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 17 2012 11:35am
Quote (Posomies @ Sep 17 2012 08:24pm)
Aina saa kysyä, mutta ku sisältö on luokkaa 3v ja vasara


emmä tajuu
mitehä pahasti nää pillastuit
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2012 11:58am
Kannattaa mennä töihin ja ostaa näyttö
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 17 2012 12:26pm
Quote (EasyCoolWin @ 17 Sep 2012 20:58)
Kannattaa mennä töihin ja ostaa näyttö


tai yötöihi :rofl:
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll