d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Tarttee Apua Ja Kovasti! > Juomat Loppuu Ja Pahin Vain Jälellä!!!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:39pm
jääkylmänä shottina luulis kyl menevän mikä tahasa litku
enpä oo maistanu tätä viron ihmettä enkä kieltämättä haluiskaa

nuin mä toimisin jos mehut ja litkut ei auta

e: mut työttömänä se kahvin keittäminen mitä vittua siitä
sää oot työtön :D

This post was edited by hiivahirvio on Sep 16 2012 04:40pm
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:40pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 01:39am)
itse tähtäisin tähän :D


joo, se 400e kuussa elämiseen varten riittääki vallanmainiosti ku auto käytössä, tiedän kyllä yhen tyypin joka "elelee" herroiks noilla masseilla ku ei mitään "ylimääräsiä" menoja, senku losoilee kotona ja käy ulkona, ryyppää ehkä sen kerran kuussa.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:41pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:39am)
jääkylmänä shottina luulis kyl menevän mikä tahasa litku
enpä oo maistanu tätä viron ihmettä enkä kieltämättä haluiskaa

nuin mä toimisin jos mehut ja litkut ei auta

e: mut työttömänä se kahvin keittäminen mitä vittua siitä
sää oot työtön :D


joo, työtön oon, muttamutta ei ihan tähän aikaa tee mieli alkaa litkii kahvia desitolkulla.

tai jos tarpeeks jois ni tulis se uni sitte kyllä jokatapauksessa
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:46pm
Quote (Posomies @ Sep 17 2012 01:40am)
joo, se 400e kuussa elämiseen varten riittääki vallanmainiosti ku auto käytössä, tiedän kyllä yhen tyypin joka "elelee" herroiks noilla masseilla ku ei mitään "ylimääräsiä" menoja, senku losoilee kotona ja käy ulkona, ryyppää ehkä sen kerran kuussa.


onko sossutuki normina 800e/kk?

vittu mää oon katkera sossulle vittu mää oon katkera kaikelle paskalle mitä mää oon joutunu käymää läpi sossun takia
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 16 2012 04:47pm
kisko vaa väkisin alas
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:48pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:46am)
onko sossutuki normina 800e/kk?

vittu mää oon katkera sossulle vittu mää oon katkera kaikelle paskalle mitä mää oon joutunu käymää läpi sossun takia


sossutuki on = vuokra asumistuen jälkeen, vesi ja sähkö + 400e

(eli 400e pitäis jäädä vuokran, veden ja sähkön jälkeen elämiseen)


eli tosiaan vaihtelee kyllä jonninverran, ja jos liian kallis kämppä ni ei maksa sen vertaa, että ees 400e jäis elämistä varten
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2012 04:50pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:48)
sossutuki on = vuokra asumistuen jälkeen, vesi ja sähkö + 400e

(eli 400e pitäis jäädä vuokran, veden ja sähkön jälkeen elämiseen)


eli tosiaan vaihtelee kyllä jonninverran, ja jos liian kallis kämppä ni ei maksa sen vertaa, että ees 400e jäis elämistä varten


itsellänihän oli alennettuna 260 ja siitä laskut makselee ni jää semmone satane
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:52pm
Quote (Posomies @ Sep 17 2012 01:48am)
sossutuki on = vuokra asumistuen jälkeen, vesi ja sähkö + 400e

(eli 400e pitäis jäädä vuokran, veden ja sähkön jälkeen elämiseen)


eli tosiaan vaihtelee kyllä jonninverran, ja jos liian kallis kämppä ni ei maksa sen vertaa, että ees 400e jäis elämistä varten



juhust, ja tässä minä olen. tyyppi joka eläny alle sadan euron kuukausi elämiseen jo ties kuinka kaukkan ja jotku vitun sossuhuorat vie jotai vitun 400 euroo taskuihisa joka kk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja sitten en ole rahaa saanut ku sitä oikein tarvitsin

anna mun kaikki kestää
kai musta tulee sossupummi kyl mä voin elää 4 huntilla kuukauden ja mä elän sillä herroiksi
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:52pm
Quote (Rzi @ Sep 17 2012 01:50am)
itsellänihän oli alennettuna 260 ja siitä laskut makselee ni jää semmone satane


alennettuna, eli suomeks oot jättäny käymättä työkkärissä... (paha sinä)

mut joo, iteasiassa on yks kaveri joka säästää vituksee pelejä varten budjetoimalla ankarasti omat syömisensä/muut kulut (tyyliin käyttää 6x viikko 2e päivä ja kerran viikosssa elelee herroiks vitosella)
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:54pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:52am)
juhust, ja tässä minä olen. tyyppi joka eläny alle sadan euron kuukausi elämiseen jo ties kuinka kaukkan ja jotku vitun sossuhuorat vie jotai vitun 400 euroo taskuihisa joka kk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja sitten en ole rahaa saanut ku sitä oikein tarvitsin

anna mun kaikki kestää
kai musta tulee sossupummi kyl mä voin elää 4 huntilla kuukauden ja mä elän sillä herroiksi


Tästä ku lähtee miettimään:

A: Elät työkkärillä ja sulla vitusti "turhia" laskuja

B: olet vielä opiskelija, etkä oo ottanu opintolainaa

C: emt kerro toki tarkemmin tilanteesta
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll