d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Multille Nimi? > Jepulis
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:18pm
Quote (Rocko @ 17 Sep 2012 01:16)
haha ei vittu oot tekopyhä... "juu älä multeile..." look who's talking!


Minä olen kyllä multeillu ja ihan reilusti enemmän kuin kukaan tällä foorumilla. Olen oppinut virheistäni. (scam tagin poistokin todistaa sen)

Aika harva kenellä on 90% warn saa edes scam tagia pois. En ole tekopyhä yritän vaan auttaa kanssaihmistä.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 04:21pm
Quote (PMS @ 17 Sep 2012 01:18)
Minä olen kyllä multeillu ja ihan reilusti enemmän kuin kukaan tällä foorumilla. Olen oppinut virheistäni. (scam tagin poistokin todistaa sen)

Aika harva kenellä on 90% warn saa edes scam tagia pois. En ole tekopyhä yritän vaan auttaa kanssaihmistä.


jos ei muuta niin hyvät unet noita sanoja miettiessä ainakin saa.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:23pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 01:13am)
ei ole pakotettu, jos sä olet vaan nii neiti etkä jaksa odottaa vastausta. itse odotin 2 vuotta ja sain scam taginki pois. mulla kestää aina warnien poistossa 6kk jne käyttäydy asiallisesti ja kyllä sinuun otetaan sitten yhteyttä. luuletko tosiaan jos vingut modeille kokoajan ni ne tekee ees mitään asian hyväksi?


Eli älä tee multeja se vaan pahentaa tilannettasi jos esim minä saan tietää ketä olet uudella multillasi niin kerron sen heti modeille :) ja toivon että jokainen muukin tekisi näin.


tässä ohjeita sinulle

http://forums.d2jsp.org/info.php?p=54

http://forums.d2jsp.org/info.php?p=18


Ensinnäki, olen käyttäytyn niin asiallisesti kuin ikinä kukaan pystyy tässä tilanteessa, pelkkää asiaa on mun peeämmät sisältäny.

Toisekseen, modet jo vähän niinku vihjas, että niitä ei kiinnosta hevon helvettiä mun mielipide, eikä ne minkäännäköstä prooffia suostu kertomaan (eli suomeks mututuntumalla menivät ja se veiki pers eellä puuhun), niillähän menee nyt "maine" jos tän lukotuksen joutuvat purkamaan, koska sen turhanpäiten teki.

Eli summa summarum, jsp:n modet (tai ainaki tää yks) tekee mitä ite huvittaa, ja jos vahingossa sattuukin tekemään pienen virheen, ei sitä tartte korjata/kertoa kellekkään.

Viimeseen peeämmään ei tullu vastausta, vaadin siinä (niinku kaikissa edellisissä) jonkun näköstä prooffia, että tosiaankin en toiset accountit on ollu mun (mitään prooffia ei ole, tai jos on niin on niin naurettavaa että titteli lähtis) niinku kaikissa edellisissä peeämmissä mitä laitoin, aina sama vastaus:

Sä oot scammeri maksa scammaukses...


HUOH, JOS VITTU OLEN MUKA JONKUN SCAMMINU JOSKUS YLI NELJÄ VUOTTA SITTEN, EIKÖ MULLA ITELLÄ OO OIKEUTTA NÄHÄ MILLÄ VITUN SYYLLÄ NE TÄN ACCOUNTIN LINKITTI SIIHEN VANHAAN.


Joten siis, en, en missään tapauksessa lähe maksamaan muun scammauksia, enkä todellakaan halua oottaa vuosia että saisin tän accountin auki, koska fygyt hävii kumminki.


Ja kun multin teen, en aio pitää sillä fygyn fygyä, eikä täällä oo järkeä ees tradee mitään d3 liittyen koska kaikki on lowballaajia, ah:sta saa noin 3-5x sen mitä täällä tarjotaan.

Multi tulee rakentavaa keskustelua buildeista sun muusta varten, joten jos se sattuukin saamaan bännit, on aika tehä uus accountti.

ketään en ole scammannut, enkä aio scammata tulevilla multeillani, ja se on vissi.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:26pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:23)
Ensinnäki, olen käyttäytyn niin asiallisesti kuin ikinä kukaan pystyy tässä tilanteessa, pelkkää asiaa on mun peeämmät sisältäny.

Toisekseen, modet jo vähän niinku vihjas, että niitä ei kiinnosta hevon helvettiä mun mielipide, eikä ne minkäännäköstä prooffia suostu kertomaan (eli suomeks mututuntumalla menivät ja se veiki pers eellä puuhun), niillähän menee nyt "maine" jos tän lukotuksen joutuvat purkamaan, koska sen turhanpäiten teki.

Eli summa summarum, jsp:n modet (tai ainaki tää yks) tekee mitä ite huvittaa, ja jos vahingossa sattuukin tekemään pienen virheen, ei sitä tartte korjata/kertoa kellekkään.

Viimeseen peeämmään ei tullu vastausta, vaadin siinä (niinku kaikissa edellisissä) jonkun näköstä prooffia, että tosiaankin en toiset accountit on ollu mun (mitään prooffia ei ole, tai jos on niin on niin naurettavaa että titteli lähtis) niinku kaikissa edellisissä peeämmissä mitä laitoin, aina sama vastaus:

Sä oot scammeri maksa scammaukses...


HUOH, JOS VITTU OLEN MUKA JONKUN SCAMMINU JOSKUS YLI NELJÄ VUOTTA SITTEN, EIKÖ MULLA ITELLÄ OO OIKEUTTA NÄHÄ MILLÄ VITUN SYYLLÄ NE TÄN ACCOUNTIN LINKITTI SIIHEN VANHAAN.


Joten siis, en, en missään tapauksessa lähe maksamaan muun scammauksia, enkä todellakaan halua oottaa vuosia että saisin tän accountin auki, koska fygyt hävii kumminki.


Ja kun multin teen, en aio pitää sillä fygyn fygyä, eikä täällä oo järkeä ees tradee mitään d3 liittyen koska kaikki on lowballaajia, ah:sta saa noin 3-5x sen mitä täällä tarjotaan.

Multi tulee rakentavaa keskustelua buildeista sun muusta varten, joten jos se sattuukin saamaan bännit, on aika tehä uus accountti.

ketään en ole scammannut, enkä aio scammata tulevilla multeillani, ja se on vissi.


''HUOH, JOS VITTU OLEN MUKA JONKUN SCAMMINU JOSKUS YLI NELJÄ VUOTTA SITTEN, EIKÖ MULLA ITELLÄ OO OIKEUTTA NÄHÄ MILLÄ VITUN SYYLLÄ NE TÄN ACCOUNTIN LINKITTI SIIHEN VANHAAN.''


Tee topikki tuonne why im locked ja odota vastausta. Ja jos tunnet että kyseinen mode ei välitä tai tee tehtäviään voit tietenkin pistää senior modelle viestiä. odota nyt rauhassa 1 viikko ja pistät pm uudestaan ja jos sitten ei kuulu niin seniorille pistäisin seuraavaksi

mutta silti tee topic tuonne varuiks. muista että siinä voi kestää monta monta kuukautta
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 04:28pm
vaikka sanoit, että sulla on ollu acco täällä aikasemmin niin et selvästikään tiedä kuinka vitun pellehermanneja voi olla internetfoorumin modeina.
itse en ole törmännyt vastaaviin tapauksiin muualla (johtuen kai siitä koska ne ei kaikki ole mitään vitun nörttipelifoorumeita).
tällasta tää on. vääriä käyttäjiä lukotetaan ja käyttäjiä joiden huijaukset pystytään todistamaan aukottomasti saa jatkaa perseilyään vaikka kuinka yrittäisit tehä asialle jotain.
vittu mitä paskaa, mutta onneks pystyy valitseen olla käyttämättä tätä saastaa enää... ainakaan mihinkään pikselitradeihin littyvään.

This post was edited by Rocko on Sep 16 2012 04:30pm
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:30pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 01:26am)
''HUOH, JOS VITTU OLEN MUKA JONKUN SCAMMINU JOSKUS YLI NELJÄ VUOTTA SITTEN, EIKÖ MULLA ITELLÄ OO OIKEUTTA NÄHÄ MILLÄ VITUN SYYLLÄ NE TÄN ACCOUNTIN LINKITTI SIIHEN VANHAAN.''


Tee topikki tuonne why im locked ja odota vastausta. Ja jos tunnet että kyseinen mode ei välitä tai tee tehtäviään voit tietenkin pistää senior modelle viestiä. odota nyt rauhassa 1 viikko ja pistät pm uudestaan ja jos sitten ei kuulu niin seniorille pistäisin seuraavaksi

mutta silti tee topic tuonne varuiks. muista että siinä voi kestää monta monta kuukautta


joo, kaks topiccia olen tehny, kumpaanki sama vastaus:

oot scamminy maksa velkas.


Ja kyseiselle modelle muutaman peeämmän heittäny, jokaiseen sama vastaus kuin topicciin.

iteasiassa tää viimenen pm jopa pikkasen todisti, että se ei ny ookkaa ihan varma, tod näkösesti sen takia pisti mykkäkoulun päälle.


Mutta hei kiitos PMS ku annoit vinkin noista senior modeista, voisin ny rauhottua hetkeks ja odotella vaikka tän viikon, jos ei muuta ni ehkä saan sieltä päästä kiinni jonkun joka saattaa ehkä välittääkki pikkuriikkisen.

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:32pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:30)
joo, kaks topiccia olen tehny, kumpaanki sama vastaus:

oot scamminy maksa velkas.


Ja kyseiselle modelle muutaman peeämmän heittäny, jokaiseen sama vastaus kuin topicciin.

iteasiassa tää viimenen pm jopa pikkasen todisti, että se ei ny ookkaa ihan varma, tod näkösesti sen takia pisti mykkäkoulun päälle.


Mutta hei kiitos PMS ku annoit vinkin noista senior modeista, voisin ny rauhottua hetkeks ja odotella vaikka tän viikon, jos ei muuta ni ehkä saan sieltä päästä kiinni jonkun joka saattaa ehkä välittääkki pikkuriikkisen.


Eipä tarvitse kiitellä :) Otat ny ihan rauhassa ja katselet pikkuhiljaa :P ja jos kaikki hyvin käy niin lukot häviääkin vielä :)
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:32pm
Quote (Rocko @ Sep 17 2012 01:28am)
vaikka sanoit, että sulla on ollu acco täällä aikasemmin niin et selvästikään tiedä kuinka vitun pellejä hermanneja voi moderoida interfoorumia.
itse en ole törmännyt vastaaviin tapauksiin muualla (johtuen kai siitä koska ne ei kaikki ole mitään vitun nörttipelifoorumeita).
tällasta tää on. vääriä käyttäjiä lukotetaan ja käyttäjiä joiden huijaukset pystytään todistamaan aukottomasti saa jatkaa perseilyään vaikka kuinka yrittäisit tehä asialle jotain.
vittu mitä paskaa, mutta onneks pystyy valitseen olla käyttämättä tätä saastaa enää... ainakaan mihinkään pikselitradeihin littyvään.


totta tää, mutta suapaha olla ylpeitä foorumimodeja ku niin innokkaasti vetelee johtopäätöksiä (vääriä semmosia)

Mut joo, luulin että tää jsp olis suht hyvin toimiva "kommuuni" mut väärässä olin, en kyllä yhtään fg:tä tosiaan tuu tänne ikinä omistamaan, korkeintaan sen 5-10 että saa lihavoitua otsikon.

Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:33pm
Quote (Rocko @ Sep 17 2012 01:28am)
vaikka sanoit, että sulla on ollu acco täällä aikasemmin niin et selvästikään tiedä kuinka vitun pellehermanneja voi olla internetfoorumin modeina.
itse en ole törmännyt vastaaviin tapauksiin muualla (johtuen kai siitä koska ne ei kaikki ole mitään vitun nörttipelifoorumeita).
tällasta tää on. vääriä käyttäjiä lukotetaan ja käyttäjiä joiden huijaukset pystytään todistamaan aukottomasti saa jatkaa perseilyään vaikka kuinka yrittäisit tehä asialle jotain.
vittu mitä paskaa, mutta onneks pystyy valitseen olla käyttämättä tätä saastaa enää... ainakaan mihinkään pikselitradeihin littyvään.


dont hate the game, hate the player ;)

täytyy tuntia systeemi

edit: tohon unlockittamiseen menee ne kuukaudet tosiaan
tee multi ja saat kaiken samantie

This post was edited by hiivahirvio on Sep 16 2012 04:34pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:34pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:32)
totta tää, mutta suapaha olla ylpeitä foorumimodeja ku niin innokkaasti vetelee johtopäätöksiä (vääriä semmosia)

Mut joo, luulin että tää jsp olis suht hyvin toimiva "kommuuni" mut väärässä olin, en kyllä yhtään fg:tä tosiaan tuu tänne ikinä omistamaan, korkeintaan sen 5-10 että saa lihavoitua otsikon.


unohdin mainita että tee nyt sitten topic tuonne why im locked, repay scam topic että haluaisit maksaa scammisi pois (jos niitä on ni replaymode tutkii asiaa) tässä voi mennä kanssa toki aikaa hetkinen mutta se on varma tapa saada tietoon mitä scammejä pitäisi maksaa pois
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll