Quote (PMS @ Sep 17 2012 01:13am)
ei ole pakotettu, jos sä olet vaan nii neiti etkä jaksa odottaa vastausta. itse odotin 2 vuotta ja sain scam taginki pois. mulla kestää aina warnien poistossa 6kk jne käyttäydy asiallisesti ja kyllä sinuun otetaan sitten yhteyttä. luuletko tosiaan jos vingut modeille kokoajan ni ne tekee ees mitään asian hyväksi?
Eli älä tee multeja se vaan pahentaa tilannettasi jos esim minä saan tietää ketä olet uudella multillasi niin kerron sen heti modeille

ja toivon että jokainen muukin tekisi näin.
tässä ohjeita sinulle
http://forums.d2jsp.org/info.php?p=54http://forums.d2jsp.org/info.php?p=18Ensinnäki, olen käyttäytyn niin asiallisesti kuin ikinä kukaan pystyy tässä tilanteessa, pelkkää asiaa on mun peeämmät sisältäny.
Toisekseen, modet jo vähän niinku vihjas, että niitä ei kiinnosta hevon helvettiä mun mielipide, eikä ne minkäännäköstä prooffia suostu kertomaan (eli suomeks mututuntumalla menivät ja se veiki pers eellä puuhun), niillähän menee nyt "maine" jos tän lukotuksen joutuvat purkamaan, koska sen turhanpäiten teki.
Eli summa summarum, jsp:n modet (tai ainaki tää yks) tekee mitä ite huvittaa, ja jos vahingossa sattuukin tekemään pienen virheen, ei sitä tartte korjata/kertoa kellekkään.
Viimeseen peeämmään ei tullu vastausta, vaadin siinä (niinku kaikissa edellisissä) jonkun näköstä prooffia, että tosiaankin en toiset accountit on ollu mun (mitään prooffia ei ole, tai jos on niin on niin naurettavaa että titteli lähtis) niinku kaikissa edellisissä peeämmissä mitä laitoin, aina sama vastaus:
Sä oot scammeri maksa scammaukses...
HUOH, JOS VITTU OLEN MUKA JONKUN SCAMMINU JOSKUS YLI NELJÄ VUOTTA SITTEN, EIKÖ MULLA ITELLÄ OO OIKEUTTA NÄHÄ MILLÄ VITUN SYYLLÄ NE TÄN ACCOUNTIN LINKITTI SIIHEN VANHAAN.
Joten siis, en, en missään tapauksessa lähe maksamaan muun scammauksia, enkä todellakaan halua oottaa vuosia että saisin tän accountin auki, koska fygyt hävii kumminki.
Ja kun multin teen, en aio pitää sillä fygyn fygyä, eikä täällä oo järkeä ees tradee mitään d3 liittyen koska kaikki on lowballaajia, ah:sta saa noin 3-5x sen mitä täällä tarjotaan.
Multi tulee rakentavaa keskustelua buildeista sun muusta varten, joten jos se sattuukin saamaan bännit, on aika tehä uus accountti.
ketään en ole scammannut, enkä aio scammata tulevilla multeillani, ja se on vissi.