d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Headsetti Hakusessa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Sep 16 2012 10:57am
mitäs mikki/kuulokecomboja sit suosittelette?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 11:20am
no tässä ois laadukkaat hifikuulokkeet samaan hintaan kun noi peli 360 surround 3d päläpälä. tietty saksasta kun tilaa

http://www.thomann.de/fi/akg_k701.htm

tässä pari edullisempaa, mutta edelleen laadukasta vaihtoehtoa.

http://www.thomann.de/fi/beyerdynamic_dt770pro.htm
http://www.thomann.de/fi/roland_rh200.htm
http://www.thomann.de/fi/audio_technica_ath_m50sle.htm

mikki ei ole kallis ja sen voi hakee jostain kivijalkakaupasta, mutta niitäkin kannattaa vähän vertailla. kannattaa myös tsekata tää: http://www.modmic.com/ kuulemma ajaa asiansa erittäin hyvin.

Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 16 2012 02:24pm
jos jostain saat halvalla siberiat niin kannattaa ostaa, vouchaan 100%
hyvä laatuset, tukevat, varmasti pysyy pääs, monen tunnin sessiot vedetty eikä koskaa ole korviin painanu
mukana tulee jatkojohtoa, max about ~3 metrii
ja johdos on volume säätö ja mikille on/off kytkin
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll