d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Paras Biisi > Evar
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 08:36am
Quote (BebebBurns @ 16 Sep 2012 16:54)
Tais olla toisaalta eez trollitopik, mutta ei se mitään.


mitä muutakaan aloittajalta voisi vaatia?

This post was edited by Rocko on Sep 16 2012 08:36am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2012 08:57am
haha hevaripellejä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 16 2012 09:11am
Quote (Rzi @ Sep 16 2012 04:57pm)
haha hevaripellejä


rokkiahan noi
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 17 2012 02:54am
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 17 2012 02:55am
Quote (UGsamu @ Sep 17 2012 11:54am)
http://www.youtube.com/watch?v=EllNlYIxaoo


ramonesin alkuperäisversio shaibaa jos verrataan cobiin
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 17 2012 02:58am
sit taas toisesta päästä



ei kyllä oo prahaita for evar mutta aika uskomattomia kipaleita eniveis
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 17 2012 03:00am
Quote (Rocko @ Sep 16 2012 05:36pm)
mitä muutakaan aloittajalta voisi vaatia?


olen otettu :blush:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll