Quote (EasyCoolWin @ Sep 16 2012 01:46pm)
Mikä noista vaihtoehdoista on resident evil?
Aika yhdentekevää.
Quote (EasyCoolWin @ Sep 16 2012 02:52pm)
Kävi sama mieles, maksaisin.
mut kaikki noista vaihtoehdoista on parempia ku ne leffat mitä bebe yleensä suosittelee

Jos ei oo vain provoa, niin mielipiteesi on harvinaisen väärä
Jos oisin 10-12 niin voisinkin olla aika kiinnostunu kattomaan, eikä vähintöön Millan takia.
Nyt finnkinolla pyörivistä Lawless, Moonrise Kingdom ja Cosmopolis kannattaa käydä kattomassa jos ei oo parempaa tekemistä.
This post was edited by BebebBurns on Sep 16 2012 08:08am