d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Resident Evil Retribution > ...
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 16 2012 04:48am
Pelisarja ollu huono 2 Dual Shock editionin jälkeen >_>


Jos nyt leikitään ajatuksella että joku täältä joskus käy ulkona, ja sattuu vaikka menemään leffaan niin menisittekö mieluummin kattomaan jotain noista vai uutta resident eviliä?

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 16 2012 04:49am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 16 2012 05:11am
Quote (EasyCoolWin @ Sep 16 2012 12:48pm)
Pelisarja ollu huono 2 Dual Shock editionin jälkeen >_>


Jos nyt leikitään ajatuksella että joku täältä joskus käy ulkona, ja sattuu vaikka menemään leffaan niin menisittekö mieluummin kattomaan jotain noista vai uutta resident eviliä?


jos menisit ulos niin maksaisitko mieluummin siitä, että syöt pisuaarista urinal caken, söisit kadulta koiranpaskaa, ruiskuttaisit kymmenen sitruunaa silmiisi vai transvestiitti löis sulta hampaat sisään?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 16 2012 05:46am
Quote (BebebBurns @ Sep 16 2012 11:11am)
jos menisit ulos niin maksaisitko mieluummin siitä, että syöt pisuaarista urinal caken, söisit kadulta koiranpaskaa, ruiskuttaisit kymmenen sitruunaa silmiisi vai transvestiitti löis sulta hampaat sisään?


Mikä noista vaihtoehdoista on resident evil?
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Sep 16 2012 06:01am
Quote (EasyCoolWin @ Sep 16 2012 02:46pm)
Mikä noista vaihtoehdoista on resident evil?


Veikkaisin et toi sitruuna.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 16 2012 06:52am
Quote (malbaz @ Sep 16 2012 12:01pm)
Veikkaisin et toi sitruuna.


Kävi sama mieles, maksaisin.

mut kaikki noista vaihtoehdoista on parempia ku ne leffat mitä bebe yleensä suosittelee ^_^

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 16 2012 06:54am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 16 2012 07:58am
Quote (EasyCoolWin @ Sep 16 2012 01:46pm)
Mikä noista vaihtoehdoista on resident evil?


Aika yhdentekevää.

Quote (EasyCoolWin @ Sep 16 2012 02:52pm)
Kävi sama mieles, maksaisin.

mut kaikki noista vaihtoehdoista on parempia ku ne leffat mitä bebe yleensä suosittelee ^_^


Jos ei oo vain provoa, niin mielipiteesi on harvinaisen väärä :ph34r:
Jos oisin 10-12 niin voisinkin olla aika kiinnostunu kattomaan, eikä vähintöön Millan takia.

Nyt finnkinolla pyörivistä Lawless, Moonrise Kingdom ja Cosmopolis kannattaa käydä kattomassa jos ei oo parempaa tekemistä.



This post was edited by BebebBurns on Sep 16 2012 08:08am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 08:11am
mielestäni kaikki on paskaa paitsi minä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 16 2012 08:23am
Quote (PMS @ Sep 16 2012 04:11pm)
mielestäni kaikki on paskaa paitsi minä


kuulin huhuu ettei kusi ois paskaa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 08:26am
Quote (BebebBurns @ 16 Sep 2012 17:23)
kuulin huhuu ettei kusi ois paskaa


totta tämäkin tarina
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 16 2012 12:25pm
Quote (BebebBurns @ Sep 16 2012 01:58pm)
Aika yhdentekevää.



Jos ei oo vain provoa, niin mielipiteesi on harvinaisen väärä  :ph34r:
Jos oisin 10-12 niin voisinkin olla aika kiinnostunu kattomaan, eikä vähintöön Millan takia.

Nyt finnkinolla pyörivistä Lawless, Moonrise Kingdom ja Cosmopolis kannattaa käydä kattomassa jos ei oo parempaa tekemistä.


Hakkaisin mieluummin vasaralla kasseja kun katsoisin esim. Dogtoothin uudestaan x_X

inb4 madness & butthurt.

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 16 2012 12:26pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll