Quote (kyny91 @ Sep 16 2012 01:47am)
damn :/
Toivottavasti selviää mistä johtu
E: meenpä tästä nukkumaan, öitä
no lievästi sanottuna vituttaa ja kovasti...
Mut tosiaan, uskon, että ollu vaa innokas mode ja saadaan tää sutvittua, mutta olishan tässä kiva ny turista muuallaki ku täällä
