Quote (Vaakasuoratislaaja @ 17 Sep 2012 11:26)
syytät mua vakavalla asialla, vaadin todistusaineistoa! koitatko kenties pilata mun rehdin maineen?

sulla mitää mainetta oo ja kuka fittu välittää jostai pelifoorumin maineesta
nyt annat 2k fgs tai d2 itams ni ollaa fittu sujut, muuten vien asian oulun kihlakunnan syyttäjälle