Quote (Pomppeli @ 13 Sep 2012 20:39)
No ei varmasti kukaan. Itse asun vuokralla 400e/kk ja ei tulis kuulonkaan hommailla jotain omia asuntoja, vaikka joka kesät tehny normisti töitä, mutta eläminen ottaa vaa hintansa kun autot ja moottoripyörät sun muut maksettavana...
mul o kaks autoo kolmesta maksettavana + rivarin pätkä (90neliöö, 4h+sauna+keittiö ja muut jutut)
ja 1600€ kuus makselen noita vekeen sisältäen yhtiövastikkeen.
Tosin oon töissä käyvä, mut laitoin esimerkiks.