d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Muutto Kerrostalon Neljännestä > Omakotitaloon 5h+k+sauna
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 13 2012 07:41am
Quote (sipuli @ Sep 13 2012 03:18pm)
vain idiootti asuu vuokralla...



Hyvä postaus hermanni. Mites esim. opiskelija, joka muuttaa ulkopaikkakunnalle opiskelemaan. Miten ajattelit, että hän asuu?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 13 2012 07:54am
Pakko kompata muita, toi 1700 euron vuokra on kyllä helvetin suolasta, lainaa kannattas ennemmin ottaa.
Member
Posts: 4,670
Joined: Nov 4 2005
Gold: 81.00
Sep 13 2012 07:58am
Joo o. Tolla rahamäärällä makselisi jo asuntolainaa melko lyhyellä ajalla pois näillä koroilla.

Toki riippuu missä asuu ja kukin tyylillään...
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 13 2012 08:25am
Quote (Pomppeli @ Sep 13 2012 03:41pm)
Hyvä postaus hermanni. Mites esim. opiskelija, joka muuttaa ulkopaikkakunnalle opiskelemaan. Miten ajattelit, että hän asuu?


hieno postaus hermanni. mites moni opiskelia muuttaa vuokralle 1700e omakotitaloon?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 13 2012 09:11am
Quote (Pomppeli @ 13 Sep 2012 16:41)
Hyvä postaus hermanni. Mites esim. opiskelija, joka muuttaa ulkopaikkakunnalle opiskelemaan. Miten ajattelit, että hän asuu?


esim sillai että itse kävin töissä 16-18 -> sitte intti ja sen jälkeen ostin heti asunnon :) halvan paskan 20k makso ny itse rempattu ja asunnon arvo noussut reilusti ja sitte vast meni opiskelee :D yhtiövastike just ja just 100e :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 13 2012 11:39am
Quote (sipuli @ Sep 13 2012 04:25pm)
hieno postaus hermanni. mites moni opiskelia muuttaa vuokralle 1700e omakotitaloon?



No ei varmasti kukaan. Itse asun vuokralla 400e/kk ja ei tulis kuulonkaan hommailla jotain omia asuntoja, vaikka joka kesät tehny normisti töitä, mutta eläminen ottaa vaa hintansa kun autot ja moottoripyörät sun muut maksettavana...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 13 2012 11:43am
Quote (Pomppeli @ 13 Sep 2012 20:39)
No ei varmasti kukaan. Itse asun vuokralla 400e/kk ja ei tulis kuulonkaan hommailla jotain omia asuntoja, vaikka joka kesät tehny normisti töitä, mutta eläminen ottaa vaa hintansa kun autot ja moottoripyörät sun muut maksettavana...


turhia
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 13 2012 11:46am
Quote (Rzi @ Sep 13 2012 07:43pm)
turhia



-.-
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 13 2012 11:49am
Quote (Pomppeli @ 13 Sep 2012 20:39)
No ei varmasti kukaan. Itse asun vuokralla 400e/kk ja ei tulis kuulonkaan hommailla jotain omia asuntoja, vaikka joka kesät tehny normisti töitä, mutta eläminen ottaa vaa hintansa kun autot ja moottoripyörät sun muut maksettavana...


mul o kaks autoo kolmesta maksettavana + rivarin pätkä (90neliöö, 4h+sauna+keittiö ja muut jutut)
ja 1600€ kuus makselen noita vekeen sisältäen yhtiövastikkeen.
Tosin oon töissä käyvä, mut laitoin esimerkiks.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 13 2012 11:50am
Quote (A2K @ Sep 13 2012 07:49pm)
mul o kaks autoo kolmesta maksettavana + rivarin pätkä (90neliöö, 4h+sauna+keittiö ja muut jutut)
ja 1600€ kuus makselen noita vekeen sisältäen yhtiövastikkeen.
Tosin oon töissä käyvä, mut laitoin esimerkiks.



Kyllä, mutta lähinnä otin alun perinkin kantaa opiskelijan näkökulmasta (500e opintotuki / kk) tuohon sipulin kommenttiin, että ainoastaan idiootit asuu vuokralla.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll