Quote (Rzi @ 12 Sep 2012 23:10)
>2012 syyskuu
>ei omista diablo 3
>TTETT
no mts vittua

Quote (4lc0h0lic @ 12 Sep 2012 23:09)
payplal on kyl kätevä suosittelen lämpimäst

ja kun se kysyy korttii ni laita, et sul on visa, vaisk ois electroni

kannattaako tuota koittaa suoraa ostaa steamista vaikka kysyy visaa niin koittaa electronil ostaa?
