d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Noobit
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Sep 12 2012 02:10pm
Mulla toimi ainakin op:n electron ihan np.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 12 2012 02:11pm
Quote (Rzi @ 12 Sep 2012 23:10)
>2012 syyskuu
>ei omista diablo 3
>TTETT


no mts vittua :D

Quote (4lc0h0lic @ 12 Sep 2012 23:09)
payplal on kyl kätevä suosittelen lämpimäst :) ja kun se kysyy korttii ni laita, et sul on visa, vaisk ois electroni ;)


kannattaako tuota koittaa suoraa ostaa steamista vaikka kysyy visaa niin koittaa electronil ostaa? :P
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 12 2012 02:14pm
netti on ohjeita väärällään... ei yksinkertaisesti voi olla niin vaikeaa.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 12 2012 02:16pm
Quote (Rocko @ 12 Sep 2012 23:14)
netti on ohjeita väärällään... ei yksinkertaisesti voi olla niin vaikeaa.


ai tää ei oo netis?

anteeks kalle :(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 12 2012 02:26pm
Quote (greever @ 12 Sep 2012 23:10)
Mulla toimi ainakin op:n electron ihan np.


jep onnistu! tattista kaikille avustaneille :)

ärtsille terkut ny on tl2 ennakkotilattu :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 12 2012 02:36pm
Quote (Affii @ 12 Sep 2012 23:26)
jep onnistu! tattista kaikille avustaneille :)

ärtsille terkut ny on tl2 ennakkotilattu :D


voi jeesus
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 12 2012 02:41pm
Quote (Rzi @ 12 Sep 2012 23:36)
voi jeesus


8 päivää enää julkasuun, sai täs tl1 kaupa päälle, pitää pelailla ny hetki sitä :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 12 2012 03:01pm
Vai massimiehiä...
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll