d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elämä Lapselle Konsertti
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 12 2012 12:31pm
Ei oo digiboksia, eikä tulis varmaan katteltua, vaikka olisikin. 25e menee kyllä toimeentulotuesta kkssa afrikkaan.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 12 2012 12:55pm
Quote (PMS @ Sep 12 2012 08:40pm)
laitoin itse 50euroo :) Menee hyvään tarkoitukseen, ajattelin että sekin raha menis ryyppäämiseen ni parempi näin!


laitoit 50euroa rmahissa haisemaa :D korkeintaa jos sitäkää :D
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 12 2012 01:15pm
Quote (eppo @ 12 Sep 2012 20:43)
NACERTAACX ???


Ei, oma valinta.
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Sep 12 2012 02:00pm
siis aina pitän mennä paikanpäälle mennä kattoon, mut jäänny välii :( eikä telkust jaksa katella.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll