d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kysymys Liittyen Andröidii
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 11 2012 05:11am
Quote (LolBastard @ 11 Sep 2012 14:05)
Juu meiän firmassa on asia toteutettu niin että ainoastaan ylemmillä toimihenkilöillä on liittymät netin kans :/ tuntus jotenki et ihan samalla hintaa ne sais noi firman liittymät netinki kans. Tai kustannus ei ainakaa mikään merkittävä ois. Mut tilasin jo tossa Saunalahelta pelkän mobiilinetti liittymän. 4,90€ /kk/ 2 M. Mul ei tosiaan oo mitään hajua noista ominaisuuksista puhelimessa. Pyöriikös tolla kaikki näppärät sovellukset? navigaattorit, spotify, angry birds, yms?Varmaan riittää ihan hyvin toi 2M yhteys perus nettisurffailuun?


meillä firman puhelimien laskut kiertää työntekijän kautta joka merkkaa pois henkilökohtasen toiminnan. se menee palkasta ja loput maksaa firma.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 11 2012 05:26am
Quote (tolppa @ 11 Sep 2012 11:34)
Peru ja ota iphone


stopped reading here...
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 11 2012 05:27am
OTA NOKIA XD
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold: 14.00
Sep 11 2012 05:34am
Quote (LolBastard @ Sep 11 2012 11:05am)
Juu meiän firmassa on asia toteutettu niin että ainoastaan ylemmillä toimihenkilöillä on liittymät netin kans :/ tuntus jotenki et ihan samalla hintaa ne sais noi firman liittymät netinki kans. Tai kustannus ei ainakaa mikään merkittävä ois. Mut tilasin jo tossa Saunalahelta pelkän mobiilinetti liittymän. 4,90€ /kk/ 2 M. Mul ei tosiaan oo mitään hajua noista ominaisuuksista puhelimessa. Pyöriikös tolla kaikki näppärät sovellukset? navigaattorit, spotify, angry birds, yms?Varmaan riittää ihan hyvin toi 2M yhteys perus nettisurffailuun?


Sikäli kun tiedän niin riittää erittäinkin hyvin,koska tuossa puhelimessa nopeampi netti nopsa menis todenäköisesti hukkaan kun ei kaikkea nopeutta vois käyttää. Kyllä pitäs riittää prossun tehot tollaseen käyttöön spotify, navit yms. Ainoa vaan että akkuahan nuo sovellukset syö ihan kiitettävän lailla mutta kylläpä se riittää jos päivän kestää että ilalla saa lautaukseen niin on riittävä.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 11 2012 05:37am
Quote (A2K @ Sep 11 2012 02:11pm)
meillä firman puhelimien laskut kiertää työntekijän kautta joka merkkaa pois henkilökohtasen toiminnan. se menee palkasta ja loput maksaa firma.


No meillä firma maksaa tuon henkilökohtasen toiminnanki poislukien data/netti/tekstiviesti äänestykset/ lippujen yms tilaaminen. Eli antavat pari varoitusta ensin ja sitten näpsähtää itelle maksettavaksi kaikki ylimääränen.Yks varotus jo alla :) netin käytöstä..
Nyt sitten estin nykysellä puhelimella kaiken data liikenteen :) Toisaalta rasite koko liittymä mut eipähän tarvi puhelinlaskuja maksaa, eikä huolehtia. Helpotus sekin.

Quote (wani @ Sep 11 2012 02:27pm)
OTA NOKIA XD


En taia.

Quote
Sikäli kun tiedän niin riittää erittäinkin hyvin,koska tuossa puhelimessa nopeampi netti nopsa menis todenäköisesti hukkaan kun ei kaikkea nopeutta vois käyttää. Kyllä pitäs riittää prossun tehot tollaseen käyttöön spotify, navit yms. Ainoa vaan että akkuahan nuo sovellukset syö ihan kiitettävän lailla mutta kylläpä se riittää jos päivän kestää että ilalla saa lautaukseen niin on riittävä.


Kiitoksia! Tämän halusinkin kuulla. Nyt vaan postia ootteleen et pääse näpräilemään.- Onkos jottain hyvää linkkiä mistä noita android sovelluksia löytää? ..Onhan tuo googleki olemassa mut jos jollain äkkiseltään napsahtaa mieleen.

This post was edited by LolBastard on Sep 11 2012 05:39am
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold: 14.00
Sep 11 2012 05:59am
Quote (LolBastard @ Sep 11 2012 11:37am)
No meillä firma maksaa tuon henkilökohtasen toiminnanki poislukien data/netti/tekstiviesti äänestykset/ lippujen yms tilaaminen. Eli antavat pari varoitusta ensin ja sitten näpsähtää itelle maksettavaksi kaikki ylimääränen.Yks varotus jo alla :) netin käytöstä..
Nyt sitten estin nykysellä puhelimella kaiken data liikenteen :) Toisaalta rasite koko liittymä mut eipähän tarvi puhelinlaskuja maksaa, eikä huolehtia. Helpotus sekin.



En taia.



Kiitoksia! Tämän halusinkin kuulla. Nyt vaan postia ootteleen et pääse näpräilemään.- Onkos jottain hyvää linkkiä mistä noita android sovelluksia löytää? ..Onhan tuo googleki olemassa mut jos jollain äkkiseltään napsahtaa mieleen.



Google play varmaankin se paras paikka niiden selailuun on
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Sep 11 2012 06:02am
Quote (LolBastard @ Sep 11 2012 10:07am)
http://www.e-ville.com/fi/3-kannykat/5998-android-phone-diel-hitouch.html
Just tilasin tommosen. Lähinnä tuon tupla sim:n takia. Ensimmäinen "älypuhelin" mulla. Oon aina luottanu peruspuhelimiin ilman sen suurempia herkkuja.
Tuossa näyttäs olevan tuo Android 2.3. Tuli vaan mieleen että saakohan sitä laitettua suomenkieliseks? Mitehä se onnistuu?


Oon tuolta tilannu puhelimen ja suomenkielelle ei valitettavasti saa..
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 11 2012 06:12am
Quote (raztaman @ Sep 11 2012 03:02pm)
Oon tuolta tilannu puhelimen ja suomenkielelle ei valitettavasti saa..


ouch! No kyllähä tuo enkun kieleläki onnistuu. Mut eikö pysty latamaan esim siihen androidii jotain suomenkieli päkkiä? Oon aika ulapalla noista puhelinohjelmistoista.
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 11 2012 06:13am
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/E1080BLACK/samsung-e1080-musta


voin kertoo että toi puhelin ei hajoo millään. teijän 500e luurit hajoo pelkästään jo taskussa ;F
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 11 2012 06:15am
Quote (Sape @ Sep 11 2012 03:13pm)
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/E1080BLACK/samsung-e1080-musta


voin kertoo että toi puhelin ei hajoo millään. teijän 500e luurit hajoo pelkästään jo taskussa ;F


sit siihen saa 9,90€ tollasen hello kitty suojapussin <3
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll