d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tupakointi. > ..
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 10 2012 01:31pm
Quote (Rupsu @ Sep 10 2012 09:05pm)
Jos laitat lauseen loppuun kysymysmerkin, niin lauseen pitäis sillon myös sisältää kysymyssanan, kuten "mikä" tai "miksi."



Eli et ymmärrä mitä hän tarkoittaa, jos hän ei laita kyseisiä sanoja hänen lauseeseen. Sinähän ihan vitun fiksu olet.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 10 2012 01:33pm
Quote (Rupsu @ 10 Sep 2012 22:30)
Vittu ku jonnet ei tiijä, ni pitää neuvvoo.


taidat olla lukion käyny mies ku tollanen professori oot :blush:
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Sep 10 2012 01:39pm
jos ei pysty lopettaa tupakanpolttoa niin on heikko mieli. näin on softit.

btw ettekä tiiä oikeest skenest mittöö
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Sep 10 2012 01:40pm
Quote (Pomppeli @ 10 Sep 2012 22:31)
Eli et ymmärrä mitä hän tarkoittaa, jos hän ei laita kyseisiä sanoja hänen lauseeseen. Sinähän ihan vitun fiksu olet.


Kyllä on ihan tuosta ns. "kieliopista" kysymys. Mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.

Quote (Rzi @ 10 Sep 2012 22:33)
taidat olla lukion käyny mies ku tollanen professori oot  :blush:


Ai, sen ihan huommoo puhheesta... :blush:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 10 2012 01:48pm
Quote (Rupsu @ Sep 10 2012 09:40pm)
Kyllä on ihan tuosta ns. "kieliopista" kysymys. Mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.



Tiedän siitä sentään jotain, mutta maailmaa nähneenä miehenä voin sanoa sinullekkin, että jonain päivänä kun sinäkin lähdet 10km kauemmas kotoasi, ehkä jopa ulkomaille, niin tulet kohtaamaan valtavan määrän uusia kieliä / tapoja puhua eri kieliä. Sinun on päästävä englannin kielen taidollasi yhteiseen säveleen esim. intialaisen puhujan kanssa, jonka kielioppi ei välttämättä ole edes tyydyttävällä tasolla. Mutta bisnekset pitää saada hoidettua tästä huolimatta, vaikka kielimuuri saattaa olla kova. Tässä vaiheessa vittuileminen tälle bisneskumppanillesi kieliopista on viimeinen asia mitä sinun tulee tehdä, ellet halua välittömästi potkuja.

Elämän vinkkejä muutkin jonnet voivat ostaa 100€ / per vinkki. Pm vaan tulemaan. Rupsu sait tämän ilmaiseksi :)
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Sep 10 2012 01:50pm
Quote (Pomppeli @ 10 Sep 2012 22:48)
Tiedän siitä sentään jotain, mutta maailmaa nähneenä miehenä voin sanoa sinullekkin, että jonain päivänä kun sinäkin lähdet 10km kauemmas kotoasi, ehkä jopa ulkomaille, niin tulet kohtaamaan valtavan määrän uusia kieliä / tapoja puhua eri kieliä. Sinun on päästävä englannin kielen taidollasi yhteiseen säveleen esim. intialaisen puhujan kanssa, jonka kielioppi ei välttämättä ole edes tyydyttävällä tasolla. Mutta bisnekset pitää saada hoidettua tästä huolimatta, vaikka kielimuuri saattaa olla kova. Tässä vaiheessa vittuileminen tälle bisneskumppanillesi kieliopista on viimeinen asia mitä sinun tulee tehdä, ellet halua välittömästi potkuja.

Elämän vinkkejä muutkin jonnet voivat ostaa 100€ / per vinkki. Pm vaan tulemaan. Rupsu sait tämän ilmaiseksi :)


Ok, kiitti sikahyvästä vinkistä. Lähen ke kolmeks kuukaudeks kreikkaan töihin.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 10 2012 01:53pm
voi helvetti mikä vääntö niin mitättömästä asiasta

whatevö meikä menee kessulle
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 10 2012 01:56pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 10 2012 09:53pm)
voi helvetti mikä vääntö niin mitättömästä asiasta

whatevö meikä menee kessulle



Itsehän olen lopettanut. Ei vaatinut muuta poppakonstia, kuin sen, että lopettaa.

Terv. 7 vuotta poltin.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 10 2012 01:59pm
Quote (Pomppeli @ Sep 10 2012 10:56pm)
Itsehän olen lopettanut. Ei vaatinut muuta poppakonstia, kuin sen, että lopettaa.

Terv. 7 vuotta poltin.


onneksi olkoon vaan. ehkä määki seuraan joku päivä perässä =)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 10 2012 01:59pm
Quote (Exoduster @ 10 Sep 2012 22:39)
jos ei pysty lopettaa tupakanpolttoa niin on heikko mieli. näin on softit.


tämä on kyllä harvinaisen totta. suurin osa omasta nykykaveripiiristä kessuttelee. omat kaverit on koittanu lopettaa, mutta aina parin viikon jälkeen ne taas vetää tervaa keuhkoihin 24/7. saatan nähdä viihteellä jotain kavereiden kavereita ja kun niiden kanssa rupattelee käy ilmi, että "joo pitäis olla kessuttelematta. tässä viikon ollu ilman. mä nyt kuitenkin tuun tähän istuskeleen".
juuh okei. ehkä kannattais olla eka jonkin aikaa kokonaan ilman. sitten osaa jo ehkä pitää päänsä, ettei varmasti lankea vaikka tuliskin oltua viihteellä semmosessa paikassa jossa kessutellaan.

Go Back To Suomi Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll