d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Selvinpäin
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 8 2012 06:24pm
Meik hjust hyvis

Huomen häihin 8DDDD

e:tänää

e:O fuck pits droppaa kyyyyyyyyyyyyyl

This post was edited by Ankeli on Sep 8 2012 06:25pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 8 2012 06:34pm
Quote (Ankeli @ Sep 9 2012 03:24am)
Meik hjust hyvis http://www.youtube.com/watch?v=JzerYddyxjs

Huomen häihin 8DDDD

e:tänää

e:O fuck pits droppaa kyyyyyyyyyyyyyl


ghänäs
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 9 2012 01:58am
olem selvä. mitä voitin?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 9 2012 05:24am
Quote (OjjiLol @ 8 Sep 2012 22:57)
voi helvetin pelle


c talontaikuri :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 9 2012 05:47am
SELVISPÄIN JA SILTI TUNTUU OLEVA KANKKUNE KO MENI NUKKUMAA LIIKAA...SAMA SIT JOUKO VAI EI -.-
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll