d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > ämmä Valittaa > D3 Pelaamisesta
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 7 2012 01:31pm
Quote (HardyTarget @ 7 Sep 2012 22:30)
Paskat tää topic mitään ratkase :D
Oisit jo kadonnu aikoja sitten jos näillä topikeilla ois joku merkitys.


ratkaisee ratkaisee älä sepitä paskaa ;D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 7 2012 01:59pm
Quote (PMS @ 7 Sep 2012 22:31)
ratkaisee ratkaisee älä sepitä paskaa ;D


eikkös sää just pari viikkoa sitte sanonu että se läks menee?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 7 2012 02:01pm
Quote (kyny91 @ 7 Sep 2012 22:59)
eikkös sää just pari viikkoa sitte sanonu että se läks menee?


NO EI TOI PÄÄS SIIT IKIN EROO....ONNETTOMIA TUNAREIT MOLEMMAT
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 7 2012 02:09pm
Quote (KUF @ Sep 7 2012 11:01pm)
NO EI TOI PÄÄS SIIT IKIN EROO....ONNETTOMIA TUNAREIT MOLEMMAT


:rofl:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 7 2012 02:26pm
Quote (KUF @ 7 Sep 2012 23:01)
NO EI TOI PÄÄS SIIT IKIN EROO....ONNETTOMIA TUNAREIT MOLEMMAT


fu yksinäine :D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 7 2012 02:34pm
Quote (KUF @ 7 Sep 2012 23:01)
NO EI TOI PÄÄS SIIT IKIN EROO....ONNETTOMIA TUNAREIT MOLEMMAT


:LOL:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 7 2012 04:12pm
Quote (PMS @ 7 Sep 2012 23:26)
fu yksinäine :D


KEH KEH...SITÄ PAITSI EN O YKSINÄINE ENÄÄ ^^
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 7 2012 04:32pm
Quote (KUF @ 8 Sep 2012 01:12)
KEH KEH...SITÄ PAITSI EN O YKSINÄINE ENÄÄ ^^


koht oot kuitenki xD
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 7 2012 04:36pm
Quote (PMS @ 8 Sep 2012 01:32)
koht oot kuitenki xD


SE O SE AJA MURHE XD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 7 2012 04:43pm
Quote (KUF @ 8 Sep 2012 01:36)
SE O SE AJA MURHE XD


true. XD
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll