d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Olen Goggu
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 7 2012 06:42pm
Quote (PMS @ 8 Sep 2012 03:40)
tuli XD eikö tää su eukko anna juoda!!!! XD


ANTAA MUT KO EI JAKSA....KOLMOSTA EI JAKSA JUODA JA NELOSTA EI SAA NY DROKAREILT....VIUNAA EI TEHNY JUST MIELI
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll