Quote (PMS @ Sep 8 2012 05:51pm)
oha ne ofc, kaikilla kunno duelereilla haxit DDDd ja duelailtii vaa sen perusteilla kenellä parhaat hax ;DD tai kenellä rupes lagaa kone
tollasta just oli hc duelit
siks sanoinki low duelit, koska niissä ei ollu haxereit/ei ollu syytä käyttää.