d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 6 2012 04:22pm
Quote (hiivahirvio @ 6 Sep 2012 22:07)
eijees

myönnän kyl et mortal kombat tai muu ois parempi

mut kaveri teki löydön kaapin kätköistä tekken nelosen
toine kaveri lupas toisen ohjaimen
mun ps2

bam tekken taistot


Luulin kyl et meinaat vähä eri juttua tol tekkenillä XD mutta ei siinä ;)

voi vittu tappelen joidenki spawnien kaa trophy puolel, ärsyttää saatana vittu, VITU SOFTIT OIKEESTI 8DDdDDdD LEGENDARYS ARE TROPHYS, OMG

This post was edited by wani on Sep 6 2012 04:25pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 6 2012 08:38pm
tänään, lauantaina ja sunnuntaina joka päivä 8h duunia. ensviikko vapaata ja
sit jatkuis taas. varmaa oon siis selvänä... Hyvä vaan et on duunia et saa rahnoota.

voi sit taas vapaasti vetää hetulaan mitä mieli tekee.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 6 2012 09:10pm
Resubbaa wow, eroa muijjasta, vedä kalsarikännit ja aamulla hyppää parvekkeelta

Mmm, itse taidan viettää tän viikonlopun kotona, ainakin pe & la. Sunnuntaina ehkä mökille.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 6 2012 11:57pm
tänään r&an ohjelmisto julki, jee
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 7 2012 01:30am
menee varmaan koko viikonloppu lukiessa mangaa ja dayzia pelatessa

tuskinpa sitä jaksaa taaskaan minnekkään lähtiä
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 7 2012 01:33am
Quote (wani @ Sep 7 2012 01:22am)
Luulin kyl et meinaat vähä eri juttua tol tekkenillä XD mutta ei siinä ;)

voi vittu tappelen joidenki spawnien kaa trophy puolel, ärsyttää saatana vittu, VITU SOFTIT OIKEESTI 8DDdDDdD LEGENDARYS ARE TROPHYS, OMG


tirsk :P
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Sep 7 2012 01:41am
Mulle jokainen päivä on perjantaita, lauantaita ja sunnuntaita.

Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 7 2012 02:00am
Quote (hiivahirvio @ 7 Sep 2012 00:49)
vittu jea en malta oottaa
tekken tournamentti


soul calibur >
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 7 2012 03:59am
Ryhmä: Members
Viestit: 15,703
Liittynyt: Sep 11 2008
Gold: 121.68
Warn: 80%

Kiinnostas tietää miten voi saaha noin paljon warnia ja miten kauan menee et sen saa kinuttua pois?
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 7 2012 04:01am
Quote (LolBastard @ 7 Sep 2012 12:59)
Ryhmä: Members
Viestit: 15,703
Liittynyt: Sep 11 2008
Gold: 121.68
Warn: 80%

Kiinnostas tietää miten voi saaha noin paljon warnia ja miten kauan menee et sen saa kinuttua pois?

No mitenköhä sitä warnia yleensä saahaan?

Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll