Quote (hiivahirvio @ 6 Sep 2012 22:07)
eijees
myönnän kyl et mortal kombat tai muu ois parempi
mut kaveri teki löydön kaapin kätköistä tekken nelosen
toine kaveri lupas toisen ohjaimen
mun ps2
bam tekken taistot
Luulin kyl et meinaat vähä eri juttua tol tekkenillä XD mutta ei siinä

voi vittu tappelen joidenki spawnien kaa trophy puolel, ärsyttää saatana vittu, VITU SOFTIT OIKEESTI 8DDdDDdD LEGENDARYS ARE TROPHYS, OMG
This post was edited by wani on Sep 6 2012 04:25pm