Quote (Pinkku @ 7 Sep 2012 22:34)
varmaa maksanki 25e kuus jostai vitun urhotvstä josa näkyy _AINOANA_ kiintoisana ohjelmana sm-liiga
muuteki koko liigan taso on paskaa, ostan sitku tulee nhl-säännöt+kaukalot ja nää harrastelijat opettelee kunnol luistelee
hyvä pointti. urho ON paskaa, mutta sattuu oleen ainakin vielä yhen vuoden ainoo kanava josta näkyy. tiedä sitten mitä nelonen tekee asialle ens kaudella.
en lähtis kylhuuteleen mitään tasosta jos ei ikinä edes seuraa kunnolla (ne parit oman joukkueen kotipelit per kausi ei kyllä riitä paljon kokonaiskuvaa ajatellen).
suurin osa suomalaisista huipuista alottaa kotiliigassa ja tarjoaa jo granlundinkin tapaan ihan kelpo esityksiä.
This post was edited by Rocko on Sep 9 2012 05:02am